تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804396752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میهمانی سخت گسترش فولاد در خانه صبا/ دایی و فراز پیروزی می خواهند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش مهر؛
میهمانی سخت گسترش فولاد در خانه صبا/ دایی و فراز پیروزی می خواهند

دیدار تیمهای فوتبال گسترش فولاد و پرسپولیس


شناسهٔ خبر: 2882599 - پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
استانها > آذربایجان شرقی

تبریز - تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز برای کسب اولین برد خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور باید امروز تیم تحت هدایت فنی علی دایی را در قم از پیش رو بردارد. خبرگزاری مهر - گروه استان ها: با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف، رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز پنجشنبه وارد هفته سوم خود می شود و طی آن در یکی از بازی های امروز تیم گسترش فولاد تبریز در قم به میهمانی تیم صبای این شهر می رود.این دیدار به واسطه رویارویی یک تیم تبریزی با حریفی که سرمربی اش علی دایی است، می تواند جذابیت های خاص خود را به همراه داشته باشد. علی دایی که طی پنج، شش سال مربیگری خود همواره با پیشنهادات تیم های تبریزی مواجه بوده اما هرگز حاضر به مربیگری در این شهر نشده است.کار سخت گسترش فولاد در خانه صباتیم گسترش فولاد تبریز که طی دو هفته سپری شده از لیگ پانزدهم هنوز طعم شیرین برد را نچشیده است، امروز این فرصت را دارد تا اولین سه امتیاز فصل خود را از شهر مقدس قم بگیرد. گسترشی ها در هفته اول میهمان تیم سایپا بودند که آن بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت. آنها در هفته دوم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز دربی این شهر را برابر تراکتورسازی برگزار کردند که در آن بازی هم حرفی برای گفتن نداشتند و این تراکتور بود که با حساب سه بر یک به برتری دست یافت.
دیدار تیمهای فوتبال گسترش فولاد و پرسپولیس
با این حساب تیم گسترش فولاد از دو بازی اش در فصل جاری تنها موفق به کسب یک امتیاز شده تا با این اندوخته کم خود در جایگاه نازل چهاردهم قرار بگیرد. با این حال شاگردان فراز کمالوند که یک ریکاوری مناسب نیز داشته اند، برای ثبت اولین برد خود در لیگ پانزدهم کار سختی در خانه تیم صبا دارند و امکان دارد انتظار آبی و زرد های تبریز برای پیروز شدن تا پنجشنبه آینده و مصاف خانگی با سیاه جامگان مشهد طول بکشد.صبا به دنبال پیروزی در خانهدر سوی مقابل مصاف امروز ورزشگاه یادگار امام (ره) قم، تیم صبا قرار دارد که با علی دایی شروعی توام با دو تساوی پی در پی در فصل جاری داشته است. صبایی ها در هفته اول در خانه برابر تیم تازه لیگ برتری شده استقلال اهواز به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند در هفته دوم برابر تیم نفت تهران یک بر یک مساوی کردند. با این دو نتیجه تیم دایی دو امتیازی شده و به همراه سه تیم دو امتیازی دیگر در کمربند میانی جدول ایستاده است.
صبای قم گسترش فولاد
تیم رده دهمی صبا نیز همچون حریف امروز خود گسترش فولاد، سخت به دنبال کسب اولین پیروزی خود در فصل جدید است و می خواهد قبل از بازی هفته چهارم با راه آهن طعم شیرین برد را بچشد. در قیاس با گسترش فولاد، می توان کار صبا را برای پیروزی در این بازی راحت تر دانست چراکه این تیم میزبان است و می تواند از این پوئن خود به خوبی بهره برده و با کمی تلاش بیشتر و البته اشتباهات کمتر، تیم نه چندان شاداب گسترش فولاد را از پیش رو بردارد.صعود چند پله ای با سه امتیازوضعیت جدول رده بندی در همین اوایل فصل به گونه ای است که هر تیمی که در این بازی موفق به کسب سه امتیاز شود، می تواند جایگاه خود را در بین تیم های حاضر در میانه و پائین جدول را بهبود بخشد. البته این حکم در خصوص دیگر بازی های این هفته نیز صدق می کند و حالا که فاصله امتیازی تیم ها با یکدیگر، حتی صدر با قعر چندان زیاد نیست، پیش بینی جابجایی رده تیم ها چندان کار سختی نیست و این امکان به راحتی وجود دارد که تیمی با کسب سه امتیاز از بازی این هفته خود، جایگاهش را بهتر از قبل کند. در این میان تیم های پائین جدولی همچون گسترش فولاد فرصت خوبی پیش رو دارند تا قبل از اینکه فاصله شان با تیم های بالایی بیشتر نشود، خود را به کمربند میانی کشیده و در سوی مقابل تیم های میانه جدولی خود را به جمع بالانشینان برسانند.
دیدار تیمهای فوتبال گسترش فولاد و پرسپولیس
برنامه کامل بازی هفته سومدیدار تیم های صبای قم و گسترش فولاد تبریز از چارچوب بازی های هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۹:۲۵ امروز پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار خواهد شد.اما در دیگر بازی های امروز، از ساعت ۱۷:۴۵ تیم سیاه جامگان مشهد در خانه از تیم نفت تهران پذیرایی می کند، از ساعت ۱۸:۳۰ ملوان در بندرانزلی با هدایت فنی حمید استیلی برابر استقلال اهواز به میدان می رود و از ساعت ۱۹:۲۵ و همزمان با دیدار صبا و گسترش فولاد، مهم ترین بازی هفته بین تیم های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به انجام خواهد رسید.اما بازی های هفته سوم فردا جمعه پیگیری خواهد شد و طی آن از ساعت ۱۸:۳۰ تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برابر تیم راه آهن تهران صف آرایی خواهد کرد، از ساعت ۱۹:۲۰ تیم استقلال در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای تیم ذوب آهن اصفهان است و همزمان دو تیم فولاد و استقلال خوزستان دربی سرخابی های این استان را برگزار خواهند کرد. همچنین در آخرین بازی هفته سوم، از ساعت ۱۹:۲۵ فردا سایپا در خانه پذیرای تیم پدیده مشهد خواهد بود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن