تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803971777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر فرمانده هواناجای کشور، از فعالیت‌های اورژانس قم، برای استفاده‌بهینه از بالگرد امداد هوایی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تقدیر فرمانده هواناجای کشور، از فعالیت‌های اورژانس قم، برای استفاده‌بهینه از بالگرد امداد هوایی استان‌ها > قم - سردار محمدولی بیران‌وند فرمانده هواناجا در دیدار با مسوولین اورژانس 115 قم از استفاده بهینه از بالگرد در راستای اهداف تعریف شده در قم تقدیر نمود.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، همزمان با اولین سالگرد افتتاح پایگاه امداد هوایی اورژانس 115 قم که در راستای اهداف طرح تحول در نظام سلامت همزمان با 13 استان دیگر توسط وزارت بهداشت ایجاد گردیده است مسوولین مرکزاورژانس 115استان قم ومدیرروابط دانشگاه علوم پزشکی جهت ابلاغ پیام تبریک و تشکر آقای دکتر ایرانی خواه، ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم با مسولین ارشد هواناجای کشور دیدار نمودند. گفتنی است اورژانس هوایی قم با همکاری و تعامل هواناجا، بعنوان طرف قراردادتامین بالگرد امداد هوایی، موفق شد طی سال گذشته ضمن ارایه بیشترین ماموریت در بین پایگاههای امداد هوایی کشور،خدمات بسیار ارزشمند و منظمی را در حوزه فوریت های پزشکی ودرمان به مردم ومسافران ارایه دهد که این خدمت نوین تاکنون موجب نجات جان بسیاری از هموطنان عزیز شده است. دراین دیدارکه درفضایی بسیارصمیمی وباحضوربرخی ازمعاونین هواناجای کشور انجام شد درابتدا گزارشی ازعملکرد اورژانس هوایی دراستان قم ازحیث کمی وکیفی توسط ریاست ومعاون اورژانس 115 قم ارائه گردید. درادامه سرداربیران وند ضمن تشکر وخیرمقدم ، با اشاره به جایگاه ویژه شهر مقدس قم به سبب وجود آستان نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و مراجع و علمای عظام، با اشاره به گزارش های واصله و روحیه تعامل و خدمت ایثارگرانه در راستای خدمت به مردم ، از همکاری قابل توجه دانشگاه علوم پزشکی قم با عوامل عملیاتی اعزامی هواناجا و استفاده بهینه از بالگرد درراستای اهداف تعریف شده تشکر کرد و یادآورگردید که با وجود هزینه بالای نگهداری بالگرد و نیاز به پشتیبانی بسیار گسترده جهت آمادگی دایم آنها، ارایه این نوع خدمت ارزشمند مشترک، که جنبه معنوی والایی نیز به همراه دارد برای بنده وفرماندهی کل نیروی انتظامی بسیار ارزشمند می باشد وباهیچ میزان و مقیاس مادی قابل تعویض وجایگزینی نیست . فرمانـده هـوانـاجـا در ادامه افزود: این تجربه بسیارموفق ومـوثر ما رادرجهت استفاده بیش ازپیش ازظرفیت(بالگردها)درزمان صـلح و درجهت خدمت به مردم با مشارکت وزارت بهداشت واورژانس ترغیب می کند وما آمادگی هرگونه همکاری وتعامل درجهت بکارگیری بهترین بالگردها ونیزبهره مندی از زبده ترین خلبانها برای پروازهای اورژانس 115 را داریم. سردار محمدولی بیران‌وند درپایان این دیدار ، ضمن تشکر از مسولین علوم پزشکی و اورژانس 115 قم ،به میمنت این جلسه و هدیه به استان مقدس قم، از فرماندهان و معاونین حاضر در جلسه درخواست نمود تا درصورتی که اورژانس 115 استان قم درحوادث خاص ،شاخص و خدای نکرده پرتلفات، علاوه بربالگرد موجود درقم، نیار به پشتیبانی فنی و یا حتی اعزام بالگردهای ویژه ترابری با قابلیت حمل مجروحین بیشتر داشت فورا و بدون نیاز به طی تشریفات خاص این موارد، همکاری سریع صورت پذیرد. قابل ذکر است که به گواه معاونین هواناجای حاضر در جلسه، این نگاه ویژه وخاص فرماندهی هواناجا علاوه بر ارادت ویژه ایشان به شهرکریمه اهل بیت(س) ، به واسطه گزارش های متعدد کادر عملیاتی اعزامی از عملکرد بسیارمثبت وبدون نقص اورژانس 115 قم واستفاده بهینه ازظرفیت بالگرد دریکسال گذشته و نیزکسب رتبه برتر اورژانس قم به زبان آمار و ازحیث کمی وکیفی ورعایت شاخص های مورد نظر وزارت بهداشت بوده که شرایط خدمت دهی به زائرین و مسا فرین این استان مقدس را قوی تر خواهد نمود.

کلید واژه ها: استان قم -




پنجشنبه 22 مرداد 1394 - 07:48:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن