تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815636395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهدوی‌کیا: دوهفته برای قضاوت برانکو کافی‌نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مهدوی‌کیا: دوهفته برای قضاوت برانکو کافی‌نیست
مهدی مهدوی کیا این روزها دوران مربی گری در هامبورگ را می گذراند و می خواهد راهش را در تیم های پایه ادامه دهد.
به گزارش نامه نیوز، مهدی مهدوی کیا بعد از موفقیت تیم آکادمی اش و مسب عنوان نائیب قهرمانی در مسابقات نروژ گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

ما به هیکل حریف باختیم
سطح مسابقات کوردیال کاپ بالاتر از مسابقات نروژ بود چون تمام تیم های قوی در این مسابقات حضور داشتند و بعد از گذشتن مراحلی در این تورنمنت شرکت کرده بودند. اما در تورنمنت نروژ بیشتر تیم هایی از این کشور و تیم های خارجی دیگر حضور داشتند. در این مسابقات هم در فینال فقط به هیکل بازیکنان حریف باختیم وگرنه شرایط فنی تیم ما بهتر بود.حریف سه بازیکن 14 سال هم داشت و بازیکنان ما با تیم دو رده بالاتر از خودشان کار کردند که خیلی خوب بودند و تجربه بدست آوردند. این بازیکنان باید در اروپا و مسابقات بین المللی تجربه کسب کنند.

قصد ما کسب عنوان نبود
قصد ما از حضور در این مسابقات کسب تجربه بود اما در هر دو تورنمنت بهترین بازیکن از ایران انتخاب شد. در نروژ میثم رضایی بهترین بازیکن شد و در اتریش هم یادگار رستمی این عنوان را به دست آورد که کیفیت فنی شان بالاست. ما دنبال این عنوان ها نبودیم اما از اینکه بازیکنان ایرانی چنین کیفیتی داشتند،خوشحالم.امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانیم عنوان های قهرمانی را بدست بیاوریم.

خستگی ام در رفت
بازی نیمه نهایی در نروژ خیلی قشنگ شده بود و ما ابتدا 2 بر یک عقب افتادیم اما جبران کردیم و در لحظات پایانی پیروز شدیم که خیلی برایم شیرین بود چون می دیدم که بعد از 4،5 ماه کار کردم با این بازیکنان تیم نتیجه گرفته . در آن لحظات کارهای آدم دست خودش نیست و خیلی خوشحال بودم  و با آن برد خستگی از تنم درآمد.

بازیکنان پایه جزو افتخارات می شوند
واقعا کار کردن با این بچه ها لذت بخش است و امیدوار هستیم از این تیم چند بازیکن به تیم ملی بزرگسالان کشورمان بدهیم. این بازیکنان از نقاط محروم آمده اند و ما به انها امکانات دادیم تا بهترین عملکردشان را نشان دهند .ما بهترین سفر اروپایی و امکانات را در اختیارشان گذاشتیم و موفقیت و استعداد این بازیکنان خیلی باارزش است.قطعا این بازیکنان از افتخارات این مملکت می شوند به شرطی که به راه صحیح و درست ادامه دهند.

مربی اختصاصی بخش هجومی هامبورگ هستم
شرایط در هامبورگ خیلی خوب است و در واقع من مربی اختصاصی در بخش هجومی تیم زیر 16 سال،زیر17 سال و زیر19 سال هستم که هر هفته با این تیم ها تمرینات اختصاصی انجام می دهیم. در تمرینات گروهی فرصت زیادی برای کار کردن در مورد تمام موارد هجومی نیست و ما سعی کنیم نکات مثبت را تقویت کنیم و نقاط منفی را از بین ببریموما در تمرینات انفرادی روی بخش هجومی کار می کنیم. البته این مساله در ایران ناشناخته است. ما در تایم های یک ساعته با مهاجمان کار می کنیم و با فورواردها گل زدن و بازیکنان کناری سانتر از جناحین و ارسال ها را اختصاصی کار می کنیم.

بعد از بیست سال نمی توانم فوتبال را کنار بگذارم
گرفتن مدارک مربیگری آلمان سه سال طول می کشد و زمان نیاز دارد. من فعلا تصمیم خاصی برای حضور در سمت سرمربی نگرفتم . در حال حاضر باشگاه هامبورگ در بخش پایه سیستمی را راه اندازی کرده که برایم کار کردن در این سیستم جذاب است و می خواهم بیشتر از نزدیک این کار را حس کنم.مربی گری کار سختی است و با بازیگری تفاوت زیادی دارد و من هم بعد از بیست سال کار کردن در فوتبال نمی توانم به خاطر علاقه ام این کار را کنار بگذارم.

در دو هفته نمی توان در مورد سرمربی تصمیم گرفت
من بازی های پرسپولیس را نتوانستم ببینم اما می دانم نتایج این تیم طوری نبوده که تماشاگران راضی باشند. به هر حال همیشه شروع فصل سخت است و زمان می خواهند. از طرف دیگر شروع خوب هم به موفقیت تیم کمک می کنند. روی عملکرد یک تیم در دو هفته اول نمی توان تصمیم گرفت و تیم نیاز به زمان دارد. به هر حال در این فصل بازیکنان جدید آمدند و تغییر سیستم مدیریتی داشتند و در دو هفته نمی توان در مورد سرمربی تصمیم گرفت و باید به او زمان دهند.

حرفی از جن گیر نشنیدم
در بازی سپاهان و پرسپولیس که بحث آب های آلوده پیش آمد هنوز هم سوالات زیادی وجود دارد. راستش من اصلا بحث اجیر کردن جن گیر برای این بازی چیزی نشنیدم اما این اتفاق خیلی نادر بود و هنوز هم هیچ کس نفهمیده در آن بازی چه اتفاقی افتاد و خود من هم درگیرش شدم. همان زمان دوست داشتم بدانم چه شده که نشد.


منبع: ورزش سه


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن