تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815453684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلنگ زنی دومین پارک ویژه بانوان در ارومیه


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


کلنگ زنی دومین پارک ویژه بانوان در ارومیه استان‌ها > آذربایجان غربی - عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: پارک بانوان فدک در منطقه ۵ ارومیه، هفته آینده کلنگ‌ زنی می‌شود.



به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،لطیفه مبین اظهار کرد: 2 پارک بانوان برای ایجاد در ارومیه اختصاص یافته که یکی پارک حلاوت‌کار به مساحت 2 هکتار و پارک جنگلی فدک به مساحت 4 هکتار است که در هفته آینده کلنگ‌زنی می‌شوند. وی درباره تجهیزات پارک بانوان افزود: مدیریت، نگهبانی، مهدکودک، کتابخانه، فضای ورزشی و خدماتی، پیست اسکیت و دوچرخه سواری، آمفی تئاتر در فضای باز، بوفه، کافی شاپ، وسایل بازی مخصوص کودکان، غرفه های خوداشتغالی، نمایش غرفه‌های صنایع دستی بانوان و نیز طراحی استخر روباز برای بانوان در پارک فدک از تجهیزات مربوط به پارک‌ بانوان است. مبین خاطر نشان کرد: برنامه‌های ما در کوتاه مدت ایجاد پارک در هر منطقه، در میان مدت ایجاد 2 پارک در هر منطقه و در بلند مدت نیز پارک‌های مربوطه در دسترس تمامی بانوان است. وی بیان کرد: هدف ما از پارک بانوان ایجاد محیطی امن برای بانوان است که از سلامت و نشاط روحی برخوردار باشند و علاوه بر آن محل اشتغال و آموزش و برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارائه خدمات نیز از جمله اهداف شورای اسلامی شهر ارومیه است. عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در نظر داریم پارک بانوان را در کنار فضای سبز عمومی و خانوادگی تاسیس کنیم اما درختان محیط را برای ایجاد فضای سبز قطع نکرده و تنها در مواقع ضروری درختان را جابه‌جا می‌کنند.  

کلید واژه ها: ارومیه - ورزش بانوان -




چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 17:20:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 405]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن