تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 12 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813634613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيروي انساني شهرداري هاي کشور سه تا پنج برابر حد نياز است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۴ب.ظ)
نيروي انساني شهرداري هاي کشور سه تا پنج برابر حد نياز است موج - خرم آباد- معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير کشور گفت: نيروي انساني شهرداري هاي کشور سه تا پنج برابر حد نياز است.
يه گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي استانداري لرستان، معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير کشور با اشاره به طرح هاي در دست اجرا در لرستان گفت: طي دو سال اخير شرايط مطلوبي براي خيز اقتصادي در لرستان ايجاد شده است.
خندان دل ادامه داد: فرودگاه خرم آباد، راه آهن، مجتمع تجاري مسکوني برج هاي دوقلو کيو و اقدامات جذب سرمايه گذاران در استان لرستان قابل قبول است.
معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير کشور هم چنين با بيان اينکه نيروي انساني شهرداري هاي کشور سه تا پنج برابر حد نياز است گفت: اين تعداد نيروي انساني متراکم شده شهرداري ها را از پرداختن به امور خدماتي و عمراني بازداشته و متوجه تامين هزينه هاي جاري کرده است.
وي نيروي مازاد شهرداري ها را تهديد مهمي براي مديريت شهري دانست و تصريح کرد: بايد بيش از اينکه به فکر وابستگي درآمد شهري به دولت باشيم بايد به فکر ايجاد طرح هاي درآمد زا و رونق اقتصادي بود تا درآمد شهرداري ها بدون وابستگي به دولت افزايش يابد.
وي همچنين در مورد ارائه تجهيزات و تامين قير شهرداري ها اظهار داشت: سال گذشته اعتبارات مطلوبي براي تامين تجهيزات و ماشين آلات و بهبود معابر به شهرداري ها اختصاص يافت.
خندان دل گفت: سال گذشته شهرداري هاي تا 50 هزار نفر جمعيت مشمول اين طرح بودند که امسال اين طرح براي شهرداري هاي تا 100 هزار نفر جمعيت اجرا خواهد شد.
وي تصريح کرد: اين يک طرح دائمي و ماندگار است که تاثير مهمي در کند شدن آهنگ مهاجرت از شهرهاي کوچک و متوسط به شهرهاي بزرگ مي شود.
وي افزود: براي رفع مشکلات مديريت شهري طي دو سال اخير لوايحي آماده شده که هر يک از اين لوايح براي رفع يک مشکل خاص تنظيم شده است.
خندان دل گفت: لايحه اي از طرف دولت در خصوص تراکم بيش از حد نيروي انساي شهرداري ها به مجلس ارائه شده که در صحن علني با ابهاماتي مواجه شده و به کميسيون مربوطه ارجاع داده شده است.
وي در پاسخ به پرسشي مبني بر تعديل نيروهاي شهرداري ها در اين طرح گفت: نيروها تعديل نمي شوند بلکه به صورت منطقي ساماندهي خواهند شد.
بازديد از طرح هاي عمراني شهرهاي دورود و بروجرد و شرکت در همايش شهرداران استان از برنامه هاي سفر يکروزه خندان دل به لرستان است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن