تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805839423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین زمان برای خرید Xbox One فرا رسیده است


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

از زمان عرضه کنسول نسل هشتمی مایکروسافت تا به امروز به راحتی می توانستیم ایرادات و عیب های آن را بگوییم. ولی در هفته گذشته مایکروسافت با نمایش خود در نمایشگاه گیمزکام اعلام کرد که اگر کیفیت بالای بازی کردن با کنسول برای شما اهمیت دارد باید حتما یک ایکس باکس وان خریداری کنید. اولین بخش بازی های انحصاری بزرگی است که تا کریسمس برای این کنسول به عرضه در خواهند آمد. عناوینی مثل Halo5: Guardians و یا Forza 6 که از محتوای بالایی برخوردار هستند به تنهایی می توانند دلیلی برای خرید این کنسول باشند. ولی بهتر از آن تجربه یک ادونچر ناب به نام Rise of the Tomb Raider می باشد. با این که این عنوان یک انحصاری یک ساله به حساب می آید ولی اگر از طرفداران سر سخت این عنوان کلاسیک قدیمی هستید می توانید زود تر از بقیه به تجربه آن بپردازید و ماجراجویی های خود را در دنیای لارا کراقت ادامه دهید. همچنین در سال 2016 نیز عناوین بزرگی همچون Quantom Break،  Scalebound، Sea of Thieves، Cuphead، another Season of Killer Instinct، Recore، Gears of War 4، Crackdown 3 و Halo Wars 2 در انتظار دارندگان این کنسول نسل هشتمی است.

مایکروسافت کنسول خود را توسط قابلیت های جدید و متنوع بمب باران کرده است. که حاصل آن احترام به بازیبازان است. Backwards Compatibility در ماه نوامبر در اختیار دارندگان کنسول ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت. با این قابلیت می توانید عناوین مورد علاقه خود از نسل هفتم که از این قابلیت پشتیبانی می کنند را تجربه کنید. برنامه Xbox Preview  که به شما اجازه در یافت سریعتر آپدیت ها و قابلیت های جدید را می دهد روز به روز در حال رشد است و باک های خود را برطرف می کند. از طرفی اخیرا عنوان Early Access شبکه استیم Ark: Survival Evolved  دارای بازخورد های خوبی از سوی مخاطبین خود بوده است که این عملکرد زمینه ساز این شده است تا توسعه دهندگان آن قصد عرضه این بازی بر روی پلتفورم کنسول را داشته باشند. اگر قصد دارید در هفته ساعت های بیشتری را صرف بازی کردن کنید علاوه بر FIFA ( که به لطف قابلیت EA Access می توانید نسخه های جدید را زودتر از سایر مخاطبین تجربه کنید) قطعا این عنوان می تواند جالب باشد و شما را سرگرم کند. و در آخر ویندوز ۱۰ و قابلیت Crossplay یکی از سرویس های خاص و جالبی است که برای ایکس باکس وان قرار داده شده است که کنسول رقیب قادر به انجام آن نیست. عناوینی همچون Killer Instinct، Bloodstained و Halo Wars 2 از این قابلیت پشتیبانی می کنند و می توانید با دوستان خود بر روی ویندوز ۱۰ به بازی کردن بپردازید و یا با آن ها وارد یک پارتی شوید و به بحث و گفتو و بازی کردن خود ادامه دهید. تمامی عناوین Indie که توسط مایکروسافت عرضه می شود بر روی ویندوز ۱۰ نیز در دسترس خواهد بود. مایکروسافت قصد دارد با این کار مخاطبین هر دو پلتفورم را در کنار یکدیگر جمع کند تا بتوانند تجربیات مشترکی را داشته باشند.

حال دیگر بازی کردن مطرح نیست (البته بازی های ویدیویی همیشه در اولویت هستند) . مایکروسافت قصد دارد اشتباهات گذشته و سرمایه گذاری هایش را که توسط Don Mattrick انجام می شد را جبران کند. ظاهرا فیل اسپنسر کار خود را بلد است. استفاده از استدیو هایی که عناوین Indie زیادی را تا به حال عرضه کرده اند از نقاط قوت این سیاست ها می باشد. ایکس باکس وان الان حکم یک تندر قوی را داشته که سعی دارد مسیر خود را از هر گونه مانع پاکسازی کند. Line-Up های قویُ سیستم ها و قابلیت های جدید و کارآمد وهمچنین قیمت معقول تر با توجه به امکانات اش از دلایلی هستند که زمان درست برای خرید ایکس باکس وان را بوجود آورده اند.



2 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن