تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821201562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرز بازرگان بسته شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۴ب.ظ)
مرز بازرگان بسته شد موج - رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي با بيان اين که روز گذشته نيز يک کاميون ايراني در ترکيه مورد حمله قرار گرفت، گفت: پس از وقوع اين حمله مرز بازرگان به سمت ترکيه بسته شد.
به گزارش خبرگزاري موج، داوود کشاورزيان افزود: هم اکنون رانندگان ايراني تا برقراري امنيت کامل انگيزه اي براي سفر به ترکيه را ندارند.
وي با بيان اين که شب گذشته 20 مرداد يک کاميون ايراني مجددا در ترکيه مورد حمله قرار گرفت، گفت: خوشبختانه راننده ايراني زنده ماند ولي بار و کاميون وي به آتش کشيده شد.
وي با بيان آنکه دولت ترکيه پس از وقوع اين حمله مرز خود را بسته است و سفري از ايران به سمت ترکيه انجام نمي شود، گفت: البته مرز بازرگان به سمت ايران باز است و کاميون هاي حاضر در ترکيه مي توانند وارد ايران شوند، ولي؛ امروز سفري از ايران به ترکيه نداشتيم.
کشاورزيان با اشاره به ديدارش با سفير ترکيه در ايران گفت: در اين ديدار مراتب اعتراض ايران به ترکيه در خصوص ناامني هاي اخير اعلام شد و اميدواريم با انتقال اين پيام، دولت ترکيه بتواند امنيت را همانطور که ايران براي رانندگان ترک فراهم مي کند، براي رانندگان ايراني تأمين نمايد.
معاون وزير راه و شهرسازي افزود: هدف مهاجمان از اين حملات تخريب و ضربه زدن به دولت ترکيه است و براي خرابکاران تفاوتي ندارد کاميون يا اتوبوس از آن ترکيه و يا ايراني باشد به طور مثال در جمعه گذشته که اتوبوس ايراني مورد حمله قرار گرفت و منجر به کشته شدن راننده شد، دو کاميون ترکيه اي نيز مورد حمله قرار گرفتند و پس متوقف شدن به آتش کشيده شدند.
کشاورزيان با اظهار تأسف از اين که امنيت در کشورهاي همسايه ايران با مشکل مواجه است، افزود: رانندگان ايراني در کشورهاي مجاور مثل عراق، افغانستان، پاکستان و اخيرا هم ترکيه امنيت کافي ندارند و دولت اين کشورها موظف به تأمين امنيت و پرداخت خسارت وارده به رانندگان ايراني هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن