تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816273520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاهان میزبان پرسپولیس بحران زده


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
فوتبال لیگ برتر پرسپولیس سپاهان سپاهان میزبان پرسپولیس بحران زده

اخبار پرسپولیس؛
سپاهان میزبان پرسپولیس بحران زده
تیم فوتبال سپاهان می‌تواند در صورت کسب برتری در مقابل پرسپولیس حداقل برای ۲۴ ساعت هم صدرنشینی در لیگ پانزدهم را تجربه کند.



 به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، باز هم نوبت به نبرد حساس تیم‌های سپاهان و پرسپولیس رسید و این بار قرمزهای بحران‌زده باید در تقابل با تیم آماده سپاهان به فکر فرار از شرایط نابسامان خودشان باشند.

پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات با جذب چند بازیکن جوان امیدوار بود تا لیگ را با موفقیت آغاز کند در طی دو هفته گذشته نتایج قابل قبولی بدسن نیاورده و بعد از تساوی روز اول در مقابل پدیده در هفته دوم هم به استقلال خوزستان باخت تا برانکو فقط یک امتیاز از مجموع دو مسابقه بدست آورده باشد.

اما از طرف دیگر سپاهان به همراه استقلال تنها تیم‌هایی بوده‌اند که تمامی امتیازات این دو هفته را کسب کرده‌اند و شاگردان حسین فرکی با شکست استقلال خوزستان و ذوب‌آهن موفق ‌شده‌اند با 6 امتیاز و تنها به خاطر تفاضل کمتر نسبت به استقلال در جایگاه دوم جدول قرار گیرند.

دیدارها تازه‌می‌شود

داستان رابطه دوستانه برانکو ایوانکوویچ و حسین فرکی اتفاق جدیدی نیست و این دو نفر نزدیک به 13 سال قبل در کنار یکدیگر بر روی نیمکت تیم ملی ایران می‌نشستند اما بعد از جام جهانی 2006 داستان حضور برانکو در ایران هم به پایان رسید تا فرکی سال‌ها از استاد خودش دور باشد اما برانکو در اواخر فصل گذشته باز هم به ایران آمد و هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت تا بازی در مقابل تیم فرکی را هم تجربه کند.

این دو سرمربی در دور برگشت لیگ گذشته هم با یکدیگر روبرو شدند که سپاهان موفق شد در تهران با دو گل دیرهنگام شریفی و پریرا تک گل هادی نوروزی را جبران کند و به پیروزی دست پیدا کند اما شرایط در این  مسابقه بازهم به سود سپاهان است بعید به نظر می‌رسد که برانکو شانسی برای پیروزی در مقابل شاگرد سابق خودش داشته باشد.

چهره ویژه

محمدرضا خلعتبری یکسال پیراهن تیم پرسپولیس را بر تن کرد و داستان شادی بعد از گل مهدی شریفی در فصل گذشته هم عاملی برای دلخوری هواداران تیم سابقش بود تا او همچنان چهره اصلی این بازی باشد.

شهاب گردان هم یک نیم فصل ناموفق را در تیم پرسپولیس پشت سر گذاشت و باید در برابر تیم سابقش قرار گیرد.البته محسن بنگر هم اگر شانس بازی کردن در ترکیب اصلی تیمش را پیدا کند سوژه اصلی هواداران سپاهان در این مسابقه است.

ستاره

مهدی شریفی مهاجم جوان تیم سپاهان در هر دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته دروازه پرسپولیس را باز کرد و در این بازی هم می‌تواند با زدن یک گل دیگر به پرسپولیس نام خودش را به تاریخ بازی‌های این دو تیم بسپارد.

از سوی دیگر مهدی طارمی که در رقابت با شریفی موفق شد عنوان بهترین مهاجم لیگ چهاردهم را از دست مهدی شریفی در بیاورد باید در این بازی نشان دهد که ایا واقعا حقش رسیدن به این عنوان بوده است یا نه؟

غایبین

هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس به واسطه اخراج در بازی قبلی تیمش در مقابل استقلال خوزستان در این بازی غایب خواهد بود و این بهترین خبر برای سپاهان است چون نوروزی زننده آخرین گل تیمش به سپاهان بوده و حضورش در ترکیب قرمزها می‌توانست شرایط را به سود این تیم تغییر دهد.

از طرف دیگر پرسپولیسی‌ها تلاش زیادی کردند تا محرومیت 3 جلسه‌ای سوشا مکانی را کاهش دهند اما این اتفاق نیفتاد و سوشا باید سومین جلسه محرومیت خودش را هم در مقابل سپاهان پشت سر بگذارد.اما در ترکیب نمایند هفوتبال اصفهان بازیکن محرومی حضور ندارد و تنها محرم نویدکیا است که به واسطه مصدومیت همیشگی به این مسابقه نمی‌رسد و شرایط لئوناردو پادوانی هم برای حضور در این بازی مبهم است.

پیش‌بینی

پرسپولیس بیش از 11 سال است که در اصفهان موفق به شکست دادن سپاهان نشده و بعید به مظر می‌رسد که برانکو بتواند این طلسم را بشکند. از طرف دیگر سپاهان برای سبقت گرفتن از استقلال و رسیدن به صدر جدول هیچ راهی به جز برتری در مقابل پرسپولیس ندارد و این اتفاق هم آنچنان دور از دسترس شاگردان حسین فرکی نیست و شانس زردها را برای پیروزی در این بازی باید بسیار زیاد دانست.

ترکیب احتمالی

سپاهان: شهاب گردان، حبیب گردانی، عبدالله کرمی، هادی عقیلی، وریا غفوری، علی کریمی، میلاد سرلک، فوضیل موسایف،احسان حاج صفی، مهدی شریفی و محمدرضا خلعتبری

پرسپولیس: مرتضی قدیمی‌پور، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، مهدی طارمی و علی علیپور

برنامه بازی‌های هفته سوم لیگ برتر

پنجشنبه 22 مرداد

سیاه جامگان مشهد – نفت تهران 17:45 پخش زنده از شبکه استانی مشهد
ملوان – استقلال اهواز 18:30 پخش زنده از شبکه استانی گیلان
سپاهان – پرسپولیس 19:25 پخش زنده از شبکه سه سیما و شبکه جهانی جام جم
صبای قم – گسترش فولاد تبریز 19:25 پخش زنده از شبکه استانی نور و تبریز

جمعه 23 مرداد

تراکتورسازی – راه آهن 18:30 پخش زنده از شبکه استانی تبریز
استقلال تهران – ذوب آهن 19:20 پخش زنده از شبکه سه و جام جم
فولاد – استقلال خوزستان 19:20 پخش زنده شبکه استانی اهواز
سایپا – پدیده مشهد 19:25 پخش زنده شبکه استانی البرز و شبکه مشهد/تسنیم/110



۲۱/۰۵/۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن