تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815749349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات قهرماني جهان شنا 2015


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۴۴ب.ظ)
مسابقات قهرماني جهان شنا 2015 موج - مسابقات قهرماني جهان شنا 2015 و مرور پنج مورد قابل توجه در اين مسابقات.
به گزارش خبرگزاري موج،

1-آدام پيتي مي‌تواند تمام انتظارات را به واقعيت تبديل کند.
پس از کسب رکورد جهاني شناي قورباغه توسط آدام پيتي در ماه آپريل تمام نگاه‌ها به سمت او معطوف شد، قهرمان المپيک کامرون وندربرگ بهترين نمايش خود را داشت تا اين که در حرکت آخرپيتي 20 ساله او را پشت سر گذاشت.

در شهر دربي انگلستان او بار ديگر توانست اين شناگر آفريقاي جنوبي را در شناي 50 متر شکست دهد و سپس با درخشش در شناي قورباغه موفق شد اولين پيروزي قهرماني جهان شنا را براي انگلستان به دست آورد. پسر بچه‌اي که بخاطر ترس از آب حاضر به حمام رفتن نبود اکنون يکي از اميدهاي مدال طلاي شناي 100 متر المپيک ريو محسوب مي‌شود.

2-جيمز نشان داد يک پسر بي‌باک است.
جيمزگاي اولين شناگر انگليسي بود که موفق به کسب عنوان قهرماني شناي آزاد 200 متر شد و پس از آن توانست مدال نقره شنا 400 متر را به دست آورد. اين شناگر 19 ساله سپس توانست در شنا 200*4 متر آمريکا را پشت سر گذارد. او در اين باره گفت: «هرگز تصورش را هم نمي‌کردم که در سال آينده موفق به رقابت با رايان لوکته وميکائيل فلپس شوم. رايان لوکته اسطوره من در جهان شنا است و رقابت با او يک تجربه عالي است٬ او بهترين شناگر است». قهرمانان المپيک يانيک انجل و فلپس ممکن است در اين مسابقات حضور نداشته باشند اما گاي بسيار نترس و بي‌باک است و مشتاق رقابت با بهترين‌ها است و بايد منتظر بهترين نمايش از او در مسابقات المپيک ريو باشيم.

3-سانگ يانگ ممکن است حضور نداشته باشد.
ساتگ يانگ چهار مدال -شامل دو مدال طلا- در بازي‌هاي المپيک 2012 به دست آورد٬ هنگامي که در مسابقات شناي روسيه شرکت کرد مدت سه ماه بود که به علت اتهام دوپينگ از شرکت در مسابقات منع شده بود٬ هدف او شناي آزاد 200 متربود که گاي شناگر انگليسي در کمين آن بود. سان رسانه‌ها را به خاطر افکار نادرست مورد ملامت قرار داده است و گفته بود سوءظن آن‌ها به شناگران برجسته چيني نادرست است. اگرچه که گفته شد او به علت درد قفسه سينه از شناي آزاد 1500 متر کنار گذاشته شده است اما بنا به گزارشات او به علت درگيري با يک شناگر برزيلي از اين مسابقات کنار گذاشته شده است. اگر اين گزارش درست باشد و او مجبور به کناره‌گيري شود اين سوال مطرح مي‌شود که آيا او در بازي‌هاي المپيک ريو شرکت خواهد کرد؟

4-رقابت دو خواهر بسيار ديدني است.
کيت وبرونته دو خواهري هستند که در جنوب شرقي آفريقا به رقابت پرداختند٬ برونته موفق‌تر از کيت بود و کيت کمي خسته به نظر مي‌رسيد. برونته موفق شد مدال طلا را از خواهر کوچکتر خود را بربايد و ‌آن‌ را تصرف کند. برونته در 18 سالگي موفق شد در شنا آزاد 100 متر المپيک 2008 دو مدال طلا به دست آورد و در آغاز موفقيت‌هايش بود که خانواده‌اش به استراليا منتقل شدند. در رقابت‌هاي شنا آزاد 100 متر مسابقات جهاني مدال طلا را به دست آورد و با پشت سر گذاشتن خواهرش موفق شد قهرمان شنا آزاد 50 و 100 متر شود. دوازده ماه پيش کيت يک عمل جراحي در ناحيه شانه داشت اما عمل او موفقيت آميز بوده است و براي رقابت‌هاي سال آينده آمادگي لازم را کسب کرده است.

5-لدکي شکست ناپذير به نظر مي‌رسد.
در مسابقات جهاني 2012 المپيک بود که در رقابت شنا آزاد 800 متر توانست ربکا ادلينگتون را تحت الشعاع قرار دهد. در آن زمان ربکا تنها 15 سال سن داشت و اکنون رکوردهاي او بي‌نظير است. در مسابقات جهاني روسيه وي موفق شد تمام مدال‌هاي بخش‌هاي شناي آزاد 200 متر را از آن خود کند و سه رکورد جهاني به ثبت رساند. دانشگاه استنفورد زمان ورود او به دانشگاه را به بعد از المپيک 2016به تعويق انداخته است تا او بتواند بر تمرين‌هاي شنا تمرکز کند٬ مشخص نيست او در چه بخش‌هايي به رقابت خواهد پرداخت واحتمال مي‌رود رقابت خود را گسترده‌تر کند و ممکن است در سه بخش 200-400-800 شرکت داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن