تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813164801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحي و توليد مقره اتکايي 230 کيلوولت براي نخستين بار در ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۵ق.ظ)
طراحي و توليد مقره اتکايي 230 کيلوولت براي نخستين بار در ايران موج - براي نخستين بار در ايران، مهندسان و کارشناسان داخلي، مقره اتکايي 230 کيلوولت از نوع سراميکي با ارتفاع 230 سانتيمتر را طراحي و توليد کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، مجري طرح خطوط انتقال نيرو با بيان اين که براي نخستين بار در ايران طراحي و توليد مقره اتکايي 230 کيلوولت به سفارش برق منطقه اي تهران صورت پذيرفت، گفت: توليد اين مقره با مشخصات کنوني در نوع خود بي نظير و منحصر به فرد است.
مهدي خدابخش با اشاره به اين که اين نوع مقره توسط شرکت مقره سازي ايران با بالاترين استانداردها در ساخت تجهيزات صنعت برق تهيه شده است، ابراز اميدواري کرد که در آينده نزديک از اين تجهيزات در پست‌هاي انتقال برق استفاده شود.
وي تصريح کرد: کارفرماي اين طرح شرکت برق منطقه اي تهران، شرکت مشاور مشانير ناظر و طراحي و توليد توسط شرکت مقره سازي ايران بوده است.
بر اساس اين گزارش، تست مقره اتکايي C12.5 با ولتاژ 230 کيلوولت از نوع سراميکي با ارتفاع 230 سانتيمتر در روز سه شنبه، 13 مرداد 94، با حضور چهره هاي سياسي، نمايندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوه، مديران کارشناسان شرکت برق منطقه اي تهران و شرکت مشانير با نظارت نماينده پژوهشگاه نيرو با موفقيت صورت گرفت.
بر اين اساس، با توليد انبوه اين مقره توسط شرکت مقره سازي ايران (مانه)، از واردات برخي مقره هاي بي کيفيت خارجي و خروج قابل توجه ارز جلوگيري خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن