تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821118658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

/بازخوانی/ رهبر معظم انقلاب: تضعیف قوی قضاییه از سوی هیچکس پسندیده و پذیرفته نیست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /بازخوانی/
رهبر معظم انقلاب: تضعیف قوی قضاییه از سوی هیچکس پسندیده و پذیرفته نیست
رهبر معظم انقلاب در ۲۳ مرداد سال 78 بیان کردند: آنگاه که عدالت و قانونِ بی‌گذشت بر عملکرد محاکم قضایی حاکم است حتی خرده‌گیران و عیب‌جویان نیز در وجدان خود، قاضی و قضاء را تحسین و به ارزش و اعتبار آن اذعان می‌کنند.

خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب: تضعیف قوی قضاییه از سوی هیچکس پسندیده و پذیرفته نیست



به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، میزان نوشت: به بهانه هجمه های اخیر به قوه قضاییه بر آن شدیم که بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون وظایف قوه قضاییه را بازخوانی کنیم:

 رهبر معظم انقلاب اسلامی  در 23 مرداد سال 78 با بیان اینکه قوه‌ی قضاییه بازوی توانمند نظام اسلامی است که موظف است عدل و انصاف را گسترش دهد و از حقوق آحاد ملت بدون هیچ تمایزی دفاع کند بیان کردند: قوه قضاییه موظف است متجاوزان به حقوق مردم را بی‌هیچ تفاوت و بدون اغماض و مسامحه به مجازات برساند، و دعاوی و اختلافات را حل و فصل نماید. تحقق این مأموریت بزرگ مایه‌ی استقرار امنیت و طمأنینه و آرامش واقعی و پایدار برای مردم است.

ایشان در ادامه افزودند: طبیعت کار دستگاه قضایی مستلزم آن است که همواره یک طرف از دو سوی مرافعات، از نتیجه‌ی قضاء، ناخشنود است، ولی آنگاه که عدالت و قانونِ بی‌گذشت بر عملکرد محاکم قضایی حاکم است حتی خرده گیران و عیبجویان نیز در وجدان خود، قاضی و قضاء را تحسین و به ارزش و اعتبار آن اذعان می‌کنند.

رهبر معظم انقلاب عنوان کردند: تضعیف قوه‌ی قضاییه از سوی هیچکس پسندیده و پذیرفته نیست و قوه‌ی قضاییه تنها با حفظ استقلال و قاطعیت و اعتماد به نفس و وارد نشدن در دسته‌بندیهای اجتماعی و برتر از همه، به یاد داشتن مسؤولیت عظیم خود در برابر خداوند علیم و قدیر و حفظ صلاح و سلامت دینی و اخلاقی خود می‌تواند بدان دست یابد.

انتهای پیام/
 

94/05/21 - 09:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن