تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815660840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایت جالب امید ابراهیمی از شادی گلی که اگر مگویان نبود ، یادشان می رفت!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


روایت جالب امید ابراهیمی از شادی گلی که اگر مگویان نبود ، یادشان می رفت! ورزش > لیگ برتر - امید ابراهیمی چه بخواهد چه نخواهد ستاره استقلال است. او درباره گل هایی که زده سخن می گوید و علاقه ای که هواداران به شماره 6 شان دارند.


سعید اکبری/خبرگزاری خبرآنلاین؛ او هر چقدر بگوید نمی خواهم ستاره باشم ولی نامش سر زبان هاست. او در بازی ملوان نشان داد که اگر بخواهد می تواند در زمین چه ها کند. ابراهیمی هیچگاه مثل یک ستاره زندگی نکرده است. ستاره معمولا غرور خاصی دارند. شکل لباس پوشیدن شان، برخورد کردن شان و همینطور حرف هایی که می زنند، متفاوت است. امید ابراهیمی اما هیچکدام از این چیزها را ندارد. او پسر ساده ای است که وقتی دو گل می زند با لبخند می گوید شانسی بود! او زیاد اهل مصاحبه نیست و وقتی مصاحبه می کند مدام می گوید فقط دوست دارد برای هواداران خوب بازی کند. ابراهیمی می گوید دوست ندارد یک سوپر استار باشد و ترجیح می دهد به زندگی عادی اش ادامه دهد. آقا امید دوباره پایت برای گلزنی به استقلال باز شده. پارسال هم هفته چهارم دو گل برای استقلال زدی.
من نمی زنم نمی زنم، یهو دو تا دوتا می زنم!(خنده) شوخی کردم.
چرا گفتی گل دومت شانسی بود؟
این هم شوخی بود. راستش من روی کاشته زدن خیلی تمرین می کنم. همیشه به گلرها شوت می زنم. اینجور شوت ها دقت بالایی را می طلبد. باید دقتت طوری باشد که توپ زیاد ارتفاع نگیرد و گلر هم نتواند آن را جمع کند.
امید الان سوپر استار طرفداران هستی. این را می دانی؟
من دوست ندارم سوپر استار باشم.
ولی چون دو گل زده ای و معمولا گل های حساسی می زنی، هواداران اینطور درباره ات فکر می کنند.
ببیند من فوروارد نیستم. همانطور که قبلا هم به شما گفتم وظیفه من گل زدن نیست. دوست ندارم این فشار باشد که من باید هر بازی گلزنی کنم. وظیفه من کمک به خط دفاعی و خط هافبک است. باید در تیم بازیسازی کنم ولی انصافا گل زدن لذت خاصی دارد. سعی می کنم برای استقلال گل بزنم ولی نباید شرایط جوری باشد که بگویند گل بزن.
ولی نشان دادی می توانی گاهی یک نوک خوب باشی.
قبل از بازی آقای مظلومی به من گفت روزبه چشمی ثابت تر از توست و می توانی در زمین آزادتر باش و در حمله کمک کنی. اگر توجه کرده باشید خسرو وقتی حرکت کرد من در محوطه جریمه نبودم اما وقتی سر توپ زد، فهمیدم باید به داخل بزنم. اول قصد نداشتم ولی با حرکتی که انجام داد من وارد محوطه شدم و ماشاالله سانتر خسرو اینقدر دقیق بود که روی سرم فرود آمد تا گلش کنم.
روی گل کاشته ات، دروازه بان فکر می کرد هر جور بزنی توپت را می گیرد ولی تو باهوش عمل کردی.
خب فکر کردند من می خواهم بغل پا بزنم. اگر توجه کرده باشید یک بازیکن هم روی خط ایستاده بود. من مطمئن بودم اگر بغل پا بزنم به دیوار دفاعی می خورد به همین خاطر گفتم رو پا و محکم بزنم. دقتم را بالا بردم و خدا را شکر توپ گل شد.
ما که تا پلک زدیم دیدیم توپ گل شده است!
(خنده) من هم تا پلک زدم دیدم توپ رفت توی گل!
توپت سرعت بالایی داشت.
بله، ولی ما در ایران سیستمی نداریم که قدرت و سرعت شوت را نشان بدهد. اما فکر می کنم سرعت و قدرت توپم بالا بود.
امید قبول داری تو ضد ستاره هستی؟
من بیشتر از اینکه به ستاره بودن فکر کنم تمام فکر و ذهنم این است که در هر بازی عملکرد بهتری نسبت به مسابقه قبل داشته باشم. دوست دارم اولا خودم از کارم راضی باشم بعد مربیان و هواداران. اینطور نیست که بخواهم فکر کنم ستاره هستم. من یاد گرفته ام در زمین تلاشم را کنم.
ستاره بودن به نوع حرف زدن، لباس پوشیدن، رفتار و... است. اما تو همیشه ساده ترین ها را انتخاب می کنی. به همین دلیل فکر می کنیم تو دنبال ستاره شدن نیستی.
من خودم را در جایگاهی نمی بینیم که ستاره باشم. تلاش می کنم تا خوب کار کنم. اصلا در ذهنم به ستاره شدن فکر نمی کنم. دوست دارم عملکردم خوب باشد و تیم نتیجه بگیرد.
پس دوست نداری ستاره باشی.
دوست دارم تمرکزم روی تمرین و بازی ها باشد. واقعا به چیز دیگری فکر نمی کنم. هدفم و نیتم همین است. دوست دارم خوب تمرین کنم. می خواهم در بازی خوب باشم. این مهم است که مردم و مربیان از تو راضی باشند. بیرون از فوتبال هم به چیزی واقعا فکر نمی کنم.
مصاحبه آقای افشارزاده را خواندی که گفته بود داور نباید به تو کارت زرد نشان می داد؟
حاج بابایی داور خوبی است. خودم تعجب کردم که چرا گفت به هواداران ملوان توهین کردی. به ایشان گفتم من اصلا در روحیاتم نیست که توهین کنم. خدای نکرده دوست ندارم با رفتارم به شخصی توهین شود. حتی اگر در بدترین شرایط باشم هرگز چنین کاری نخواهم کرد. در روحیات من این چیزها نیست.
اتفاقا در برنامه 90 هم مشخص شد که داور به اشتباه به تو کارت زرد نشان داده است. توقع نداری این کارت بخشیده شود؟ متاسفانه داور اشتباه کرد. همانطور که مشخص شد من با هواداران ملوان کاری نداشتم. آنها برای من قابل احترام هستند. کل داستان را همه می دانند. فقط به سمت عکاس ها رفتم تا شادی گل کنم. گفتیم چهره ما و شادی گلمان قشنگ در عکس ها بیفتد. به خاطر همین سمت عکاس ها رفتیم. هواداران ملوان هم در نزدیکی عکاس ها بودند. داور به اشتباه فکر کرد ما داریم به هواداران توهین می کنیم و امیدوارم این کارت زردی که گرفتم بخشیده شود.  تقصیر روشنا دختر خسرو حیدری بود!
(خنده) باورتان می شود بعد از گل اصلا یادمان نبود اینطوری شادی کنیم؟ یک لحظه مگویان آمد گفت قرار بود اینطور خوشحالی کنیم و یاد ما انداخت. خسرو دوست داشت این کار را انجام بدهیم و قبل از بازی امیدوار بود که گل بزند. ولی چون گل نزد و من زننده گل بودم، با هم این شادی را انجام دادیم. خیلی فرق نداشت چه کسی گل را زده مهم این بود چنین شادی ای انجام بدهیم. روشنا خانم ارزشش خیلی خیلی بیشتر از یک کارت زرد است.
امید حالا دو گل زدی، قلعه نویی از دستت دلخور نباشد؟
نه بابا، آقای قلعه نویی دلخور نمی شود. فوتبال حرفه ای است و اصلا این چیزها معنی ندارد. من از استقلال پول می گیرم و وظیفه دارم با تمام توانم بازی کنم. باید با صد در صد توان در زمین ظاهر شوم. قطعا آقای قلعه نویی هم اصلا به این چیزها فکر نمی کند. امیدوارم همیشه طوری بازی کنم که باشگاه از من راضی باشد.
برخوردی هم با این مربی داشتی؟
قبل از بازی که آقای قلعه نویی را ندیدم ولی بین دو نیمه ایشان را دیدم و سلام و علیک کردیم.
گویا با بازیکنان استقلال رفتار سردی داشته است.
نه، اینطور نبود.
در پایان بازی هم در مصاحبه ای گفتی دو گل به تیم قلعه نویی زدی تا به شایعات پایان دهی. دلیل این حرفت چه بود؟
اینطور نبود که از قول من نوشتند. خبرنگاری از من سوال کرد که شایعه پشت سر تو زیاد بود. آخر فصل می گفتند امیر قلعه نویی هر جا برود تو هم همراه او می روی. من گفتم نه همچین چیزی نیست. همانجا توضیح دادم که شاگرد قلعه نویی بودن برای من افتخار است ولی من یک بازیکن مستقل هستم و این خودم هستم که درباره آینده ام تصمیم می گیرم که کجا بازی کنم. آقای قلعه نویی هم هیچگاه چنین خواسته ای از من نداشته است و این شایعات را رد می کنم.
اگر اینطور بود، دو فصل قبل هم به استقلال می آمدی، درست است؟
دقیقا. من دو فصل قبل هم با استقلال مذاکره کردم ولی تصمیم گرفتم در سپاهان بمانم. اگر این ادعاها درست بود من همان موقع به استقلال می آمدم. ولی فصل قبل به این تیم ملحق شدم و امسال هم خودم تصمیم گرفتم که در استقلال بمانم. الان بازیکن این تیم هستم و شک نکنید در هر بازی تلاش می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. اصلا هم فرقی نمی کند جلوی کدام تیم بازی می کنم.
در دومین بازی نزدیک به 40 هزار هوادار به ورزشگاه آمد. سال قبل که عادت کرده بودید 4،5 هزار نفر را در ورزشگاه ببینید. فکر می کنید بتوانید این فصل ورزشگاه آزادی را پر کنید؟
انشالله با تلاش و تدبیر کادر فنی و همینطور تلاش بازیکنان، بتوانیم این کار را انجام دهیم. فقط با بازی خوب تماشاگران به استقلال می آیند. اگر نتیجه بگیریم آنها هیچوقت ما را تنها نمی گذارند. باید فوتبال تماشاگر پسند انجام بدهیم و باید خوب بازی کنیم تا هواداران راضی باشند و به ورزشگاه بیایند. انشالله حمایت ها ادامه داشته باشد. وقتی به زمین می رویم و می بینیم نزدیک به 40 هزار نفر در ورزشگاه حاضر هستند، خیلی انگیزه می گیریم. حالا اگر 100 هزار نفر به ورزشگاه بیایند که دیگر هیچ. این هواداران پشتوانه اصلی استقلال هستند. انشالله در بازی های آینده تلاش می کنیم تا بازی های بهتری انجام دهیم و مردم هم از این بازی ها لذت ببریم. در پایان فصل هم انشالله به چیزهایی که می خواهیم می رسیم.
خسرو حیدری به خبرورزشی گفته بود استقلال تیکی تاکا بازی می کند.
هدف ما این است که روی زمین بازی کنیم و پاس زیاد بدهیم. در تمرینات هم برنامه همین است. این فوتبال روز دنیاست. امیدواریم طوری بازی کنیم که همه راضی باشند. 258 41

کلید واژه ها: امید ابراهیمی - باشگاه استقلال -




چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 09:15:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن