تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819197975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از برزیل چهار نماینده کشورمان رقبای خود را شناختند/ آغاز مسابقات از ساعت 17:30 + گزارش تصویری


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش خبرنگار اعزامی فارس از برزیل
چهار نماینده کشورمان رقبای خود را شناختند/ آغاز مسابقات از ساعت 17:30 + گزارش تصویری
مراسم وزن کشی چهار وزن اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در شهر سالوادور برزیل برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

خبرگزاری فارس: چهار نماینده کشورمان رقبای خود را شناختند/ آغاز مسابقات از ساعت 17:30 + گزارش تصویری



به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از برزیل، مراسم وزن کشی چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان عصر دوشنبه به وقت محلی در شهر سالوادور داباهیا برزیل برگزار شد و نمایندگان کشورمان که حریفان خود را شناختند تا از ساعت 17:30 امروز به وقت تهران (10 به وقت محلی) به مصاف رقبا بروند.
در وزن 50 کیلوگرم که 17 کشتی گیر به روی باسکول رفتند، رضا خدری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف مرات هاکان از ترکیه می رود و در صورت برتری در دور سوم با برنده مبارزه کشتی گیران برزیل و اوکراین مسابقه می دهد.

در وزن 60 کیلوگرم عرفان سعادتی فر در دور اول با اسماوادزه از گرجستان مسابقه می دهد و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده دیدار کشتی گیران اوکراین و ترکیه مصاف خواهد داد. در این وزن 22 کشتی گیر حضور دارند. کشتی گیران ارمنستان، آذربایجان، ژاپن و قزاقستان در گروه نماینده ایران حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم که 23 کشتی گیر به روی باسکول رفتند، مهدی ابراهیمی در دور اول با یاروسلاو فیلچاک از اوکراین روبرو می شود و در صورت برتری در دور دوم با برنده دیدار نمایندگان گرجستان و مجارستان مسابقه می دهد. نمایندگان آذربایجان، روسیه و ارمنستان از جمله کشتی گیران مطرح حاضر در گروه ابراهیمی هستند.

در وزن 96 کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با کوین بومان از استونی مسابقه می دهد و در صورت برتری در دور سوم با برنده مبارزه کشتی گیران آذربایجان و آمریکا مبارزه خواهد کرد. در این وزن 18 فرنگی کار حضور دارند. کشتی گیران روسیه و قزاقستان نیز در گروه نماینده ایران هستند.

مسابقات چهار وزن دوم و پایانی روز چهارشنبه برگزار می شود که میثم دلخانی در وزن 55 کیلوگرم، علی ارسلان در 66، مهدی فلاح در 84 و حمیدرضا کریمی در 120 کیلوگرم به میدان می روند. وزن کشی این اوزان ساعت 17:15 به وقت محلی برگزار خواهد شد.















  انتهای پیام/ی

94/05/20 - 10:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن