تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819252424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحلیلگران سیاسی: پیروزی حزب حاکم در آرژانتین منجر به گسترش فعالیت‌های چپ‌گرایان در آمریکای لاتین می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تحلیلگران سیاسی:
پیروزی حزب حاکم در آرژانتین منجر به گسترش فعالیت‌های چپ‌گرایان در آمریکای لاتین می‌شود
تحلیلگران سیاسی پیروزی حزب حاکم «جبهه برای پیروزی» در دور مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین را گامی به سوی گسترش فعالیت‌های چپ‌گرایان در منطقه آمریکای لاتین دانستند.

خبرگزاری فارس: پیروزی حزب حاکم در آرژانتین منجر به گسترش فعالیت‌های چپ‌گرایان در آمریکای لاتین می‌شود



به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله سور»، تحلیگران بین‌المللی اعلام کردند که پیروزی حزب حاکم «جبهه برای پیروزی» در آرژانتین موجبات پیشبرد سیاست‌های «کریستینا فرناندر» رئیس جمهور کنونی آرژانتین را ایجاد خواهد کرده و موجب شکوفایی فعالیت‌های چپ‌گرایان آمریکای لاتین خواهد شد.
«ماسیمو مودونه» تحلیلگر سیاسی مکزیکی اذعان داشت که پیروزی حزب «جبهه برای پیروزی» در دور مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین موجب گسترش فعالیت‌های چپ‌گرایان در آمریکای لاتین خواهد شد.
وی در ادامه گفت که پشتیبانی روز گذشته مردم آرژانتین از کاندیداهای حزب حاکم «جبهه برای پیروزی» موجب تقویت و شکوفایی همبستگی ضدامپریالیستی در آمریکای لاتین خواهد شد.
وی گفت در حال حاضر مسؤلیت بزرگی بر دوش «دنیل سیولی» کاندیدای حزب جبهه برای پیروزی، قرار دارد زیرا وی باید به تمام امور مهم برای چپ‌گرایان همچون تقویت جنبش‌های اجتماعی و سازمان‌های غیردولتی را در دستور کار خود قرار دهد.
 
«مادونه» افزود که در حال حاضر فعالیت‌های عدالت‌خواهی در امور مربوط به حزب کریشنیسم منعکس شده و از این پس شاهد ادامه برنامه‌های دولت در راستای ایجاد همبستگی اجتماعی و برابری در میان همه آرژانتینی‌ها خواهیم بود. «فیلیپه یاپور» دیگر تحلیلگر سیاسی نیز به نوبه خود، ضمن تحسین حضور گسترده مردم آرژانتین در ستاد‌های انتخاباتی این کشور گفت که مردم آرژانتین در واقع به شرط ادامه فعالیت‌های عدالت‌خواهانه به میدان آمده‌اند؛ می‌توان گفت که آن‌ها برای آرامش و همبستگی اجتماعی رأی داده‌اند.
«مائوریسیو ماکری» از حزب محافظه‌کار، در این انتخابات نتوانست حمایت مردم را کسب کند و در این انتخابات ناکام ماند. در دور مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین «دنیل سیولی» کاندیدای حزب حاکم جبهه برای پیروزی با کسب 55 درصد آراء پیروز انتخابات مقدماتی این کشور شد؛ «مائوریسیو ماکری» رقیب محافظه‌کار وی نیز با کسب 24.8 درصد آراء در جایگاه دوم قرار گرفت. «سرخیو ماسا» و «خوزه دلا سوتا» دیگر نامزدهای این انتخابات نیز به ترتیب با کسب 8.5 و 6.5 درصد آراء در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند. «سیولی» پیروزی خود در این انتخابات را به «نستور کرشنر» رئیس‌جمهور فقید این کشور به خاطر اعتماد به وی و همچنین به «کریستینا فرناندز کرشنر» رئیس‌جمهور فعلی این کشور به خاطر فراهم آوردن شرایط سیاسی و اجتماعی برای این روند، تقدیم کرد. به گزارش فارس، در این انتخابات بیش از 32 میلیون و 37 هزار نفر از مردم آرژانتین از حق رأی برخوردار بودند و تقریبا 95 هزار میز انتخاباتی در 15 هزار پایگاه انتخاباتی قرار داشتند.
نمایندگانی از فرانسه، اسپانیا، شیلی، اکوادور، پاراگوئه، نیکاراگوئه، جمهوری دومینیکن، ال‌سالوادور و 500 هزار نماینده از احزاب سیاسی حاضر در این رقابت نیز انتخابات را رصد کرده‌اند.
با وجود امنیت و فضای آرام حاکم بر انتخابات آرژانتین، 95 هزار نیروی مسلح و امنیتی در طول برگزاری انتخابات در داخل و خارج پایگاه‌های انتخاباتی مستقر بودند. انتخابات عمومی ریاست جمهوری آرژانتین 25 اکتبر (3 آبان) برگزار می‌شود. انتهای پیام/

94/05/19 - 12:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن