تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820897196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار بروجرد: نهضت آسفالت در بروجرد آغاز شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار بروجرد:
نهضت آسفالت در بروجرد آغاز شده است
شهردار بروجرد گفت: شهرداری در راستای اصلاح وضعیت آسفالت معابر و کوچه‌های شهری نهضت آسفالت را در دستور کار قرار داده است.

خبرگزاری فارس: نهضت آسفالت در بروجرد آغاز شده است



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، منوچهر یوسفی ظهر امروز در صحن شورای اسلامی شهر این شهرستان اظهار کرد: نزدیک به 12 سال است که روکش آسفالت در خیابان‎های این شهرستان انجام نشده است.

وی عنوان کرد: شهرداری در سال جاری با جدیت در این حوزه ورود کرده است، به طوری که یکی از تصمیمات اولیه شهرداری و شورای اسلامی شهر ساماندهی آسفالت و لکه‌گیری خیابان‎های اصلی و کوچه‎ها است.

یوسفی ادامه داد: به منظور انجام این مهم شهرداری قراردادی 60 میلیارد ریالی با سازمان همیاری شهرداری‎ها منعقد کرده و در حال حاضر نیز فعالیت را در قالب نهضت آسفالت آغاز کرده است.

شهردار بروجرد با اشاره به آغاز فعالیت آسفالت معابر در بلوار 45 متری شهرداری، تاکید کرد: بخشی از آسفالت خریداری شده به منظور آسفالت خیابان‎های جدیدالاحداث نظیر بلوار پیامبر اعظم(ص) و جاده دسترسی به شهرک غرب استفاده می‎شود.

یوسفی با اشاره به نامطلوب بودن روکش آسفالت خیابان‎های مرکز شهر، اظهار کرد: با وجود اختصاص اعتبار بالا و قابل توجه 60 میلیارد ریالی باید گفت، این رقم جوابگوی بهسازی آسفالت همه خیابان‎های سطح شهر نیست.

وی با اشاره به حفاری سال‎های گذشته در کوچه‎های این شهرستان، عنوان کرد: به منظور لکه‌گیری آسفالت کوچه‌ها شهرداری قراردادی با سه پیمانکار بخش خصوصی منعقد کرده است که فعالیت در این زمینه از کوی فرهنگیان خیابان مدرس آغاز شده است.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: دو گروه دیگر در غرب و شرق شهر و یک گروه از کارگران شهرداری نیز در مرکز شهر انجام لکه‌گیری آسفالت کوچه‎ها را بر عهده دارند.

یوسفی ادامه داد: در کوچه‎هایی که لکه‌گیری جوابگوی رفع معضل و بهینه کردن شرایط نباشد، روکش آسفالت انجام می‎شود.

وی با یادآوری اینکه اجرای زیرساخت آسفالت محور آرامستان دارالسلام در حال انجام است، تصریح کرد: شروع این اقدام از سال 93 بوده است، اما به واسطه حجم قابل توجه رفت و آمدها نیاز بود که جاده قبلی اصلاح شود.

انتهای پیام/85013/غ30

94/05/19 - 12:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن