تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809673338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزي: به ورزش المپيکي سه‌گانه توجه بيشتري خواهيم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۲۹ب.ظ)
نشست وزير ورزش با مسوولان فدراسيون سه گانه گودرزي: به ورزش المپيکي سه‌گانه توجه بيشتري خواهيم کرد موج- با توجه به وضعيت بودجه وزارت ما کل فدراسيون‌ها را به يک چشم نگاه مي‌کنيم و فرقي بين آن ها قائل نيستيم. بنابراين در صورت گشايش در بودجه به ورزش المپيکي سه گانه توجه بيشتري خواهيم کرد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از سايت فدراسيون ورزش سه گانه، صبح روز گذشته (يکشنبه) محمود گودرزي وزير ورزش و جوانان در نشستي با محمدعلي صبور رئيس فدراسيون ورزش سه گانه و عزيز شلال‌نژاد دبير، مهدي گودرزي نايب رئيس، عبدالمهدي نصيرزاده رئيس کميته آموزش، مهرانگيز حسين‌جمال نايب‌رئيس امور بانوان و رئيس کميته فرهنگي، خليل الله غزنچايي مربي تيم ملي مردان و زهرا بهشتي‌راد مربي تيم ملي سه‌گانه بانوان، ضمن تقدير از اقدامات به‌عمل آمده توسط فدراسيون اعلام کرد که بايد تلاش بيشتري در جهت کسب مدال و ارتقاي رده انفرادي در مسابقات قهرماني آسيا انجام گيرد که البته اين موضوع مستلزم برنامه‌ريزي درست به صورت گلخانه‌اي است.
گودرزي همکاري فدراسيون‌هاي ورزش سه‌گانه، شنا، دوچرخه‌سواري و دووميداني را بسيار مهم تلقي کرد و گفت: نياز هست که فدراسيون سه‌گانه هماهنگي لازم با ديگر فدراسيون‌ها از جمله فدراسيون شنا، دوچرخه‌سواري و دووميداني و همچنين نهادهاي مرتبط مثل شهرداري‌ها و وزارت نيرو به منظور بهره‌گيري از امکانات و درياچه‌هاي تحت اختيار آنها برقرار و تفاهم‌نامه‌اي منعقد کند تا بدين طريق بتوان بخشي از نيازهاي ضروري اين رشته المپيکي را برطرف کرد.
وزير ورزش و جوانان اظهار داشت: با توجه به وضعيت بودجه وزارت و اينکه ما کل فدراسيون‌ها را به يک چشم نگاه مي‌کنيم و فرقي بين آنها قائل نيستيم، بنابراين در صورت گشايش در بودجه به اين ورزش المپيکي توجه بيشتري خواهيم کرد.
پيش از سخنان وزير ورزش، محمد علي صبور رئيس فدراسيون ورزش سه‌گانه، ضمن تشکر از گودرزي و معاونان وي که در دو سال اخير توجه مناسبي نسبت به اين ورزش داشتند، گزارشي از فعاليت‌هاي انجام شده در بخش ساختار سازماني، مسابقات قهرماني داخلي و بين‌المللي، ورزش همگاني و اقدامات فرهنگي صورت گرفته و در دست اقدام در فدراسيون از بدو تاسيس تاکنون ارائه کرد. سپس گودرزي نايب رئيس فدراسيون در رابطه با اقدامات انجام شده در بعد علمي و تدوين چشم‌انداز 20 ساله و همچنين عملياتي کردن طرح استعداديابي در استان هاي مستعد مطالبي را مطرح کرد.
بعد از گودرزي، مهرانگيز حسين‌جمال نايب‌رئيس امور بانوان و رئيس کميته فرهنگي راجع به به فعاليت‌هاي ورزش بانوان و اقدامات فرهنگي به‌عمل آمده صحبت کرد. نصيرزاده رئيس کميته آموزش، نفر بعدي بود که در مورد فعاليت‌هاي آموزشي و طرح‌هاي در دست اقدام مسائلي را ارائه نمود. زهرا بهشتي راد مربي تيم ملي بانوان نيز در ادامه از وضعيت، مشکلات و محدوديت‌هاي تمريني تيم‌هاي ملي بانوان دوگانه کار و لزوم توجه بيشتر به بانوان صحبت کرد و خليل الله غزنچايي مربي تيم ملي آقايان نيز گزارشي از وضعيت مسابقات و اردوهاي تيم ملي و ضرورت توجه بيشتر به اين ورزش المپيکي مطالبي را بيان کرد.
در اين نشست بهرام افشارزاده مشاور عالي وزير و مديرکل حوزه وزارتي در شوراي معاونان وزارت ورزش و جوانان نيز حضور داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن