تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816674067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر مي خواهيد دهان مخالفين دولت را چسب بزنيد که ديگر نتوانند صحبت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۱۹ب.ظ)
حسينيان در تذکر شفاهي؛ اگر مي خواهيد دهان مخالفين دولت را چسب بزنيد که ديگر نتوانند صحبت کنند موج - نماينده تهران خطاب به هيات رئيسه مجلس گفت: اگر واقعاً به اين نتيجه رسيديد که مخالفين دولت درباره توافقنامه حرف نزنند، يک مقدار چسب بگيريد و دهان ما را ببنديد تا صحبت نکنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام روح‌الله حسينيان نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي صبح امروز دوشنبه 19 مرداد در تذکري شفاهي در صحن علني با اعتراض به نحوه مديريت مجلس گفت:‌ مديريت مجلس عادلانه برخورد نمي‌کند.
وي افزود: همين امروز صبح 4 نفر از نمايندگان به عنوان موافق و مخالف صحبت کردند و در اصل موضوع صحبتشان تذکراتي را دادند اما کسي ايراد نگرفته چرا اين تذکرات خارج از موضوع است.
به عنوان مثال آقاي لاهوتي تذکر به جايي درباره افرادي که جلوي مجلس تجمع کرده‌اند مطرح کرد که جنابعالي هم تأييد کرديد ولي همين که آقايان کوچک‌زاده و رسايي حرفي مي‌زنند و تذکري مي‌دهند مديريت مجلس به آن‌ها حمله کرده و نمي‌گذارند صحبت کنند.
حسينيان در ادامه گفت: ما صحبت داريم. چرا اينگونه با ما برخورد مي‌کنيد؟ اگر واقعاً به اين نتيجه رسيده‌ايد که مخالفين دولت در توافقنامه حرف نزنند يک مقدار چسب بگيريد و دهان ما را ببنديد که صحبت نکنيم. از طرف ديگر طبق قانون اساسي اين حق نمايندگان است که وزيري را استيضاح کنند. شما در اين استيضاح‌ها غربالگري مي‌کنيد. 20 نفر، 30 نفر، 80 نفر استيضاح را امضا کردند اما هيأت رئيسه اجازه طرح آن را نمي‌دهد.
وي افزود: اين نوع مديريت مجلس ما را به تنگ مي‌آورد و روزي حرفي مي‌زنيم که باعث ناراحتي همگان مي‌شود.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به سخن رئيس‌جمهور سابق که گفته بود مجلس در رأس امور نيست و هجمه‌هايي که به او در اين باره شد، گفت: يکي از محورهاي سؤال از وي همين موضوع بود. رئيس‌جمهور فعلي نيز مجلس را به کناري زده و اجازه طرح اين صحبت‌ها و مذاکرات را نمي‌دهد و به جاي اينکه يک لايحه‌اي درباره توافقنامه به مجلس بفرستد مي‌ايستد و هيأت رئيسه نيز اين کار را توجيه مي‌کند.
در ادامه محمدرضا باهنر نايب رئيس مجلس که رياست جلسه را بر عهده داشت در توضيحاتي اظهار داشت: اينکه کسي به عنوان مخالف يا موافق ثبت‌نام کند و در اين فرصت بخواهد تذکر بدهد اين کار آيين‌نامه‌اي نيست و خواهش ما اين است که دوستان اين کار را نکنند.
وي ادامه داد: اما درباره اينکه چرا برخوردهاي متفاوت مي‌شود من اين تذکر را قبول دارم؛ آقاي رسايي وقت گرفتند متن مخالفتشان تبديل به تذکر شد و يک جمله هم به عنوان مخالف صحبت کردند اما آقاي لاهوتي يک جمله تذکر دادند که آن هم خلاف است و من از دوستان مي‌خواهم که حداقل ظاهر آيين ‌نامه را رعايت کنند.
باهنر درباره نقش مجلس در قبال برجام گفت:‌ اين مباحث در حال افزايش است. اينکه مجلس در رأس امور هست شکي در آن نيست. امام و مقام معظم رهبري اين مطلب را فرموده‌اند از اصول متعدد قانون اساسي نيز روشن است که مجلس در رأس امور است اما اينکه اين برجام بايد به صورت لايحه در مجلس بيايد يا همين ارائه مجلس به دولت کافيست در حال بررسي است و حقوق‌دانان و کارشناسان نظرات مختلفي دارند.
وي تصريح کرد: قطعاً اگر مجلس به اين جمع‌بندي برسد که دولت بايد درباره برجام لايحه به مجلس بدهد دولت مکلف به اين کار است و رئيس مجلس نيز اعلام کرده است که دولت بايد لايحه بدهد. مطمئن باشيد اگر جمع‌بندي نظام ارائه لايحه درباره برجام به مجلس باشد دولت موظف به تقديم لايحه مربوطه به مجلس خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن