تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814755548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در همایش اصلاح‌طلبان کهگیلویه مطرح شد از غیبت معنادار چهره‌های شاخص تا معرفی گزینه انتخاباتی مجلس دهم در کهگیلویه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در همایش اصلاح‌طلبان کهگیلویه مطرح شد
از غیبت معنادار چهره‌های شاخص تا معرفی گزینه انتخاباتی مجلس دهم در کهگیلویه
زیبا‌کلام در همایش اصلاح‌طلبان در غیاب چهره‌های شاخص این جریان گزینه ورود به کارزار انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را معرفی کرد.

خبرگزاری فارس: از غیبت معنادار چهره‌های شاخص تا معرفی گزینه انتخاباتی مجلس دهم در کهگیلویه



به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، شامگاه یک‌شنبه اصلاح‌طلبان چهار شهرستان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ متشکل از دهدشت، چرام، لنده و بهمئی در همایشی گرد هم جمع آمدند تا در فضایی صمیمی و به محوریت صادق زیبا‌کلام تئوریسن اصلاح‌طلبان در رسیدن به وحدت پیش روند اما آن‌چه در این اجتماع مشهود به نظر می‌رسید عدم اتحاد و انسجام این جریان بود. غیبت سران اصلاحات کهگیلویه در همایش «همراه شود عزیز، به روشنی آفتاب بیندیش» آب پاکی روی دست اصلاح‌طلبان ریخت و نشان داد جریان اصلاح‌طلب در این شهرستان تا رسیدن به اجماع به عنوان راهبرد پیروزی در انتخابات مجلس دهم فاصله‌ها دارد. البته دبیر این همایش در پایان مراسم در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر علت غیبت چهره‌های اصلاح‌طلب این موضوع را به علت عدم حضور آنان در دهدشت عنوان کرد.

این همایش پس از کش و قوس‌های چند روزه در تعیین مکان برگزاری پس از آن‌که نتوانست از سالن دانشگاه پیام نور به خاطر مخالفت تشکل‌ بسیج دانشجویی مبنی بر عدم استفاده از امکانات دولتی برای اهداف حزبی و گروهی با وجود موافقت اولیه رئیس این دانشگاه بر واگذاری سالن غلبه کند مکان برگزاری را به سالن شهید مطهری آموزش و پرورش تغییر داد. همین موضوع باعث شعله‌ور شدن آتش انتقاد کمال دولتخواه دبیر همایش شد و در سخنانی انتقادآمیز رئیس دانشگاه پیام نور را هم‌خط و هم‌مشی همه جریانات سیاسی دانست و خطاب به وی گفت: اگر اصلاح‌طلب هستی خودت را نشان بده. دولتخواه احزاب و تشکل‌های سیاسی را رشد‌دهنده توسعه سیاسی خواند و با اشاره به فراز و نشیب‌های تاریخ ملت ایران خاطرنشان کرد: گفتمان اعتدال مطالبه مردم از زمان مشروطیت تاکنون بوده است. وی با بیان این‌که اصلاحات به عنوان گفتمان ایران در عرصه سیاست داخلی و خارجی خود را نشان داده است افزود: اعتدالی که امروز به وجود آمده همان اصلاحات با رویکرد جدید است. دولتخواه با اشاره به مخالفت با برگزاری همایش تصریح کرد: کسانی‌که مخالفت کردند سیلی به گوش ما زدند. کسانی که باید حرف ما را می‌شنیدند کر شده بودند اما به پشتوانه شما همایش را برگزار کردیم. دبیر همایش اصلاح‌طلبان با بیان این‌که از دانشگاه استفاده ابزاری کرده و جلسات شبانه برگزار کردند تصریح کرد: مجوز برگزاری همایش را گرفته بودیم اما لغو کردند که اگر به دنبال برخورد بودیم با گفتمان اعتدال در تعارض بود.

وی با انتقاد شدید از رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت در لغو واگذاری سالن به این مراسم موضع سیاسی وی را حزب بادی دانست و گفت: وزارت کشور باید در تغییر نیروهای غیر‌همسو با دولت اقدام کند. دولتخواه تغییر نیروی انسانی را از عوامل توسعه دانست و تاکید کرد: این تغییر باید در شهرستان کهگیلویه از دانشگاه تا سایر ادارات صورت گیرد. زیباکلام که به خیال خود برای وحدت اصلاح‌طلبان کهگیلویه دست به کار شده بود در ابتدای سخنانش به معرفی گزینه‌ای در این حوزه انتخابیه پرداخت و تلویحا اعلام کرد: از کمال دولتخواه برای ورود به کارزار انتخابات حمایت کنید. فعال اصلاح‌طلب درباره مسئله هسته‌ای با بیان این‌که نظر من در این باره مثبت نیست جریان هسته‌ای را بیش از آن‌چه به خیر و صلاح ملی باشد در اختیار یک جریان سیاسی برای استکبارستیزی عنوان کرد.

وی الگوگیری از مجلس سنای آمریکا در بررسی موضوع هسته‌ای را لازم خواند و گفت: یک ثانیه از سنای آمریکا محرمانه نیست اما در ایران حتی آوردن اسم افراد به صورت مخفف و محرمانه است. زیباکلام سیاست اقتصاد بومی و ایرانی اسلامی را کلیشه‌ای و بازی با کلمات دانست و تصریح کرد: در توسعه اقتصاد باید روش‌های کشورهای موفق در زمینه اقتصاد دنبال شود. سیده طیبه سعادتی‌نیک

انتهای پیام/82016/ک40

94/05/19 - 12:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن