تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرعه کشی جام حذفی انجام شد/تا فینال دربی نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قرعه کشی جام حذفی انجام شد/تا فینال دربی نداریم با برگزاری مراسم قرعه کشی جام حذفی تیم های استقلال و پرسپولیس در دو گروه مقابل تا فینال با یکدیگر روبرو نخواهند شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۹ مرداد ساعت 11:24

خبرگزاری پانا+ قرعه کشی جام حذفی + استقلال + پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری پانا، در مراسم قرعه کشی مسابقات جام حذفی فصل 95-94 مشخص شد که این رقابت ها از تاریخ 28 و 29 مرداد برای تیم های لیگ یکی و از تاریخ 19 شهریور برای تیم های لیگ برتری استارت می خورد.
براساس این گزارش در این مراسم از 80 تیم حاضر در این دوره از رقابت ها، کمتر از 30 در مراسم قرعه کشی حضور پیدا کرده بودند که پس از قرعه کشی تیم های لیگ یک و لیگ دویی، تیم های لیگ برتری که مسابقات شان از 19 شهریور آغاز می شود قرعه کشی شدند.
براین اساس در یک سوی جدول تیم های سپاهان و استقلال اهواز، راه آهن تهران و استقلال خوزستان، ذوب آهن اصفهان و گسترش فولاد تبریز و ملوان بندرانزلی و پرسپولیس قرار دارند و در سوی دیگر جدول تیم های نفت تهران و پدیده خراسان، استقلال تهران و فولاد خوزستان، صبای قم و تراکتورسازی همچنین سایپا و سیاه جامگان قرار دارند که به این ترتیب تیم های استقلال و پرسپولیس در صورت برتری برابر همه حریفان خود تنها در فینال با یکدیگر روبه رو خواهند شد.
طبق اعلام غلامرضا بهروان مسئول برگزاری کمیته مسابقات سازمان لیگ فینال این رقابت ها از دو تاریخ 30 اردیبهشت و یا 9 خرداد 1395 بسته به شرایط تیم های فینالی است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند داشت یا نه پس از مشخص شدن قهرمان لیگ برتر برگزار خواهد شد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن