تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812920528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميانگين ضريب اشغال تخت در استان مرکزي رشد 6 درصدي داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۴۶ق.ظ)
ميانگين ضريب اشغال تخت در استان مرکزي رشد 6 درصدي داشت موج - مدير درمان تأمين اجتماعي استان مرکزي گفت: ميانگين ضريب اشغال تخت در مراکز ملکي تأمين اجتماعي استان مرکزي در سال گذشته 85 درصد بوده که اين رقم در مقايسه با مدت مشابه در سال 92 رشد 6 درصدي را نشان مي‌دهد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان تأمين اجتماعي، بابک عدلي، مدير درمان تأمين اجتماعي استان مرکزي با بيان اين مطلب، افزود: سلامت مهم‌ترين سرمايه کشور است و مديريت درمان تأمين اجتماعي استان مرکزي همگامي با اقدامات هدفمند نظام تحول سلامت را وظيفه دانسته و براي تحقق اين راهبردها پيشگام است.
وي اظهار داشت: تأمين اجتماعي توليد کننده 15 درصد خدمات درماني کشور و به عنوان اولين خريدار درمان کشور، در کنار وزارت بهداشت و درمان قرار گرفته و پيوست‌هاي کاري هدفمند را مهم‌ترين عامل در ارتقاي سلامت کشور مي‌داند.
وي تصريح کرد: در حال حاضر 850 هزار نفر از جمعيت يک‌ميليون و 414 هزار نفري استان مرکزي (معادل 65 درصد) زير پوشش خدمات تأمين اجتماعي قرار دارند و درمان تأمين اجتماعي در اين استان از طريق 3 بيمارستان ملکي در اراک، شازند و ساوه و 6 مرکز درمانگاهي به مردم خدمات گوناگون درماني را ارائه مي‌کند.
مدير درمان تأمين اجتماعي استان مرکزي گفت: در حوزه خدمات درمان غيرمستقيم، مديريت درمان استان از يک هزار مرکز پاراکلينيکي و درماني خريد خدمت دارد.
وي افزود: سال گذشته 3 ميليون و 662 هزار نفر از مردم استان مراجعه سرپايي به مراکز درماني تأمين اجتماعي داشته‌اند که ميزان مراجعات به ازاي کل جمعيت استان دو و نيم بار در سال و به ازاي جمعيت بيمه شده چهار بار در سال بوده است.
وي تصريح کرد: در 3 سال گذشته ارتقاي هتلينگ بيمارستاني در مراکز درماني امام خميني (ره) اراک و شهيد چمران ساوه انجام شده و در سال جاري نيز بهبود کيفي هتلينگ بيمارستان شازند کليد خورده است.
عدلي، جذب پزشکان متخصص و فوق تخصصي در بدنه درمان تأمين اجتماعي را در دو سال اخير يکي از عوامل ارتقاي رضايتمندي از حوزه سلامت اين سازمان در استان مرکزي عنوان کرد.
وي گفت: در برنامه اعتبار بخشي بيمارستاني کشور هر 3 بيمارستان تأمين اجتماعي استان مرکزي عنوان درجه يک عالي از وزارت بهداشت گرفته‌اند و بيمارستان امام خميني (ره) اراک نيز رتبه يک کشوري را در بين بيمارستان‌هاي تأمين اجتماعي کشور کسب کرده است.
مدير درمان تأمين اجتماعي استان مرکزي با بيان اينکه بيمارستان تأمين اجتماعي شازند تنها مرکز درماني موجود در اين منطقه است گفت: در حال حاضر خدمات درماني متخصصان در اين بيمارستان به صورت مقيمي و شبانه‌روزي است.
وي افزود: سه مرکز درمانگاهي تأمين اجتماعي در شهرستان‌هاي خمين، دليجان و تفرش در دست‌ساخت است که از ابتداي سال آينده در مدار بهره‌برداري قرار مي‌گيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن