تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820326109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس فدراسيون جهاني بدنسازي به کيش آمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۴۲ق.ظ)
رئيس فدراسيون جهاني بدنسازي به کيش آمد موج-رئيس فدراسيون جهاني بدنسازي و پرورش اندام به ايران سفر مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس و نايب رئيس فدراسيون جهاني و رييس فدراسيون بدنسازي آسيا براي حضور در رقابت‌هاي جام الماس در جزيره کيش به ايران سفر مي‌کنند.
در اين رقابت‌ها که از 10 تا 12 مهر در جزيره کيش برگزار مي‌شود، قهرمانان طراز اول پرورش اندام جهان به ايران سفر مي‌کنند و به نفرات برگزيده مسابقات فيزيک، بادي کلاسيک و پرورش اندام علاوه بر حکم، مدال و جام قهرماني، جوايز نقدي نيز تعلق مي گيرد.
در سومين دوره مسابقات بين المللي جام الماس که زير نظر فدراسيون جهاني برگزار مي‌شود به نفر اول مبلغ هزار دلار، نفر دوم 600 دلار و نفر سوم 400 دلار جايزه نقدي اهدا مي‌شود.
با احتساب اوزان و دسته‌هاي قدي مسابقات، فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام مجموعاً 40 هزار دلار به قهرمانان اين دوره از مسابقات بين المللي جام الماس جايزه نقدي اهدا مي‌کند.
جام الماس (داياموند کاپ) يکي از مسابقات معتبر فدراسيون جهاني بدنسازي است که نخستين بار در سال ۲۰۱۳ در کشور يونان و سپس در سال ۲۰۱۴ در کشور چين برگزار شد و ايران سومين برگزار کننده اين رقابت‌ها به حساب مي‌آيد.
در اين دوره از رقابت‌هاي جام الماس 7 نفر از فدراسيون‌ جهاني از جمله رئيس و نايب رئيس فدراسيون جهاني، رئيس کميته داوران و رئيس فدراسيون پرورش اندام آسيا به ايران سفر مي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن