تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 4 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

وکیل تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801943054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 3 درصدي اعتبارات عمراني دستگاه‌هاي ورزشي لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۳۹ق.ظ)
مدير کل ورزش و جوانان لرستان: افزايش 3 درصدي اعتبارات عمراني دستگاه‌هاي ورزشي لرستان موج - خرم‌آباد - مدير کل ورزش و جوانان لرستان گفت: اعتبارات عمراني دستگاه‌هاي ورزشي لرستان از محل اعتبارات ابلاغي يا ملي ۳ برابر شده است و از 9 ميليارد به 26.5 ميليارد رسيده که توسط ادارت ورزش و جوانان، مسکن و شهرسازي و توسعه و تجهيز اماکن ورزشي استفاده مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، علي‌ياور عزيزپور، مدير کل ورزش و جوانان استان لرستان، عصر يک‌شنبه، 18 مرداد، در جلسه هم‌انديشي مسوولان ورزش با خبرنگاران، ضمن تبريک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران سرداران فضاي رسانه‌اي، اميران و عزيزان دلسوز جامعه هستند که با قلم، تحليل، حريت و آزادگي خود سبب مي‌شوند که ما از مسير خدمت خود خارج نشويم.
وي افزود: براي حوزه جوانان بعد از ارزيابي برنامه‌اي تدوين شد که محتواي آن‌را دستگاه‌هاي عضو ستاد ساماندهي امور جوانان تدوين کرده که در حوزه‌هاي مختلفي مانند اوقات فراغت، آسيب‌هاي اجتماعي، مسائل فرهنگي جوانان، هويت و اسکان جوانان برنامه‌هايي دارد.
مدير کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اين‌که پيش‌بيني ما در سال 94 نسبت به سال 93 در زمينه جوانان افزايش 15 درصدي برنامه‌ها است، بيان کرد: در اين راستا جشنواره‌هاي مختلفي از جمله پيوند آسماني، اوقات فراغت، اردوهاي هويتي، راهيان نور و همايش‌هاي جوانان و همدلي به‌صورت سلسله‌وار در حال برگزاري است.
وي عنوان کرد: پيگيري بحث اشتغال، مسکن، ازدواج آسان و نيز مسائل فرهنگي در ورزش استان از برنامه‌‌هاي ما است مانند برنامه‌هاي فرهنگ پهلواني، تفسير و انس با قرآن که کارهاي فراواني در اين زمينه شده است.
عزيزپور تصريح کرد: در حوزه ورزش در بعد هيأت‌هاي ورزشي 10 انتخابات برگزار کرديم و حدود شش انتخابات را در ماه آينده برگزار مي‌کنيم که کار‌هاي مقدماتي آن انجام شده و همه تيم‌هاي استان را به مسابقات ورزشي اعزام کرديم.
وي با بيان اين‌که ورزشکاران ما عناوين خوب آسيايي و ملي زيادي کسب کرده اند، خاطرنشان کرد: تيم ژيمناستيک ما بالغ بر 20 عنوان قهرماني، نايب قهرماني و مقام سوم را در مسابقات اخيري که در حال برگزاري است، کسب کرده که اميدواريم تا پايان اين مسابقات نيز عناوين بيشتري را کسب کنند.
مدير کل اداره‌ کل ورزش و جوانان لرستان بيان کرد: لرستان در زمينه ميزباني چنان ظرفيتي داشته که در طول 10 روز زمان توانسته شش رقابت قهرماني کشور را ميزبان باشد و رکوردي براي اداره کل ورش و جوانان استان‌ها بود و ميزباني‌هاي زيادي را تا پايان شهريور ماه ميزبان هستيم پايان اين هفته نيزمسابقات سه‌گانه را در پيش‌رو داريم.
وي افزود: خانه‌هاي تخصصي در اين ايام به هيأت‌هاي ورزشي داده شد و مشکل حدود 28 هيئت ورزشي حل شده و مشکل کمتر هيأتي مانند هيأت کاراته حل نشده است.
عزيزپور عنوان کرد: از برنامه‌هاي ما بهره ‌برداري حدود هشت پروژه در هفته دولت است که با بهره‌برداري از آن‌ها، فضاي ورزشي استان افزايش مي‌يابد.
وي افزود: اعتبارات عمراني دستگاه‌هاي ورزشي لرستان از محل اعتبارات ابلاغي يا ملي ۳ برابر شده است و از 9 ميليارد به 26.5 ميليارد رسيده که توسط ادارت ورزش و جوانان، مسکن و شهرسازي و توسعه و تجهيز اماکن ورزشي استفاده مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن