تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801499672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گیلان : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از آثار راهیان نور و اردوهای طرح هجرت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار گیلان : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از آثار راهیان نور و اردوهای طرح هجرت است استان‌ها > گیلان - استاندار در ستاد راهیان نور و اردوهای طرح هجرت 3 که در سالن اجتماعات استانداری برگزارشد گفت : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از آثار اعزام کاروانهای راهیان نور و برگزاری اردوهای طرح هجرت است.

به گزارش خبرگزاري خبر آنلاين به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ، دکتر نجفی با قدردانی از فرماندهی سپاه استان درخصوص تحول در بخش های سازندگی، راهیان نور و آثار شهدا و خانواده های معظم آنان افزود:موفقیت و پیشرفت امروز کشور را مدیون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا هستیم.
وی بر ضرورت فعال تر شدن کمیته های راهیان نور استان تأکید و خاطر نشان کرد : فرمانداران با همکاری فرماندهان نواحی شهرستانها به صورت جدی، اعزام اقشار مختلف به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را دنبال نمایند.
دکتر نجفی افزود : غنی سازی اوقاف فراغت جوانان، آشنایی جوانان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت های گروهی، کمک به سازندگی و خدمات رسانی به روستاها و مناطق محروم از اهداف اردوهای جهادی می باشد.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر آثار اعزام کاروان راهیان نور و اردوهای طرح هجرت دانست و تصریح کرد : مسئولان امر می‌بایست از ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و جوانان را بیش از پیش با مناطق جنوبی کشور که مملو از رازهای نهفته و فداکاری های‌ شهدا در این سرزمین است آشنا کنند.
استاندار همچنین با اشاره به تاثیر اردوهای طرح هجرت 3 در محرومیت زدایی گفت : این طرح ها باید منطبق با اقتصاد مقاومتی ، فراگیر و گسترده باشد تا علاوه بر اینکه مردم از آن بهره لازم را می برند به توسعه ی اشتغال نیز بپردازند.
وی به طرح های خوب اقتصاد مقاومتی که از سوی سپاه صورت می گیرد اشاره کرد و افزود : باید تلاش شود تا نگاه ما در این حوزه تخصصی باشد.
وی جدیت، اخلاق و اخلاص را از ضروریات مورد نیاز برای پیشرد اهداف دانست و گفت : اقدامات باید به صورت همگانی باشد و از همه ي تلاشگران نیز تجلیل شود. در این نشست فرمانده سپاه قدس استان گفت : در سال گذشته با همکاری دستگاه های مختلف 34 هزار و پانصد و هشتاد نفر از استان گیلان از مناطق عملیاتی بازدید کردند که شامل دانشجویان، دانش آموزان، نخبگان و اقشار مختلف مردم بودند.
سردار محمد عبداله پور اردوهای راهیان نور را بزرگترین عملیات فرهنگی در کشور عنوان کرد و افزود : در فضای جنگ نرم دشمن که بر روی نسل جوان در حال برنامه ریزی است این اردوها روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را در جوانان ما زنده کرده است.
وی بر ساخت اردوگاه راهیان نور گیلان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اشاره و خاطر نشان کرد : امیدورایم با حمایت های دولت و استاندار محترم امسال شاهد افتتاح این اردوگاه باشیم.
در ادامه جلسه هر یک از مدیران، فرمانداران و فرماندهان نواحی سپاه استان به ارائه دیدگاه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.  

کلید واژه ها: استان گیلان - راهیان نور -




یکشنبه 18 مرداد 1394 - 18:58:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن