تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815711411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی بارش‌های رگباری و طوفان تندری برای دو روز آینده


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پیش بینی بارش‌های رگباری و طوفان تندری برای دو روز آینده
سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه‌ای از احتمال بروز سیلاب در مسیل‌ها و رودخانه‌های محلی در تعدادی از استان‌های کشور خبر داد.
آفتاب : بر اساس اخطاریه سازمان هواشناسی، پیش بینی می‌شود که موج تراز میانی جو از بعدازظهر امروز(یکشنبه) تا روز دوشنبه 19 مرداد از فراز مناطق مرکزی تا شرق دریای خزر عبور نماید. گذر این سامانه جوی سبب تشدید ناپایداری همرفتی در دامنه‌های شمالی البرز، سواحل شرقی دریای خزر، خراسان شمالی، شمال استان سمنان و دامنه‌های البرز مرکزی در شمال استان تهران و با احتمال کمتر در شمال البرز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پیامد این شرایط، بارش رگباری باران، رعد و برق و وزش باد محلی شدید یا طوفان تندری در مناطق یاد شده به شرح زیر خواهد بود:

*یکشنبه بعد از ظهر تا اوایل صبح دوشنبه 20 مرداد در استان‌های خراسان شمالی، مناطق شرقی و جنوبی گلستان و با احتمال کمتر در شرق مازندران.

*از شب یکشنبه تا اواسط روز دوشنبه شمال استان سمنان و مناطق مرکزی رشته کوه البرز در شمال استان تهران و با احتمال کمتر در شمال استان البرز.

به سبب انتظار بارش‌های رگباری و طوفان تندری که جزء ماهیت بارش‌های همرفتی و تابستانه است، احتمال بروز سیلاب در مسیل‌ها و رودخانه های محلی وجود دارد.

از این رو توصیه می‌شود برای کاهش خسارت احتمالی، اقدام لازم پیشگیرانه انجام شود و لازم است در مناطق یاد شده ضمن بکارگیری نکات ایمنی از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق مستعد سیل خودداری شود.

همچنین براساس گزارش سازمان هواشناسی، طی امروز و فردا در سواحل دریای خزر آسمانی ابری همراه با بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش‌ها امروز به روی استان گلستان است که طی همین مدت در بعدازظهر و اوایل شب در شمال شرق، ارتفاعات البرز و با شدت کمتر در ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در روز سه‌شنبه بارش‌ها به صورت پراکنده در سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت. سه روز آینده نیز در برخی نواحی شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد که در منطقه زابل گاهی با طوفان گرد و خاک همراه خواهد بود.

طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب وزش باد و گرد و خاک در استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، جنوب سمنان، جنوب تهران و البرز دور از انتظار نیست. همچنین امروز سواحل دریای خزر مواج است.

همچنین آسمان تهران در روز دوشنبه 19 مرداد کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر با احتمال باد و گرد و خاک درپاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق با بیشینه و کمینه دمای 33 و 22 درجه سانتیگراد خواهد بود.



تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن