تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815042791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منچستریونایتد همچنان به دنبال خرید پدرو


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
منچستریونایتد همچنان به دنبال خرید پدرو




سران باشگاه یونایتد هنوز هم برای خرید پدرو رودریگس از بارسلونا امیدوارند.





خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا،‌ نزدیک به 20 روز دیگر فصل نقل و انتقال‌های بازیکنان در اروپا به پایان می‌رسد. همه تیم‌های بزرگ برای خرید بازیکنان مورد نظرشان تلاش می‌کنند اما بدون شک این کار را بدون برنامه انجام نمی‌دهند.

باشگاه بارسلونا هم برای سر و سامان دادن به شرایط کنونی‌اش، بدون شک نمی‌خواهد هیچ بازیکنی را از دست بدهد. آنها تا ژانویه سال آینده از هرگونه خرید بازیکن و حضور در بازار نقل و انتقال‌ها محروم هستند. به همین خاطر فروش هر بازیکن از این تیم بدان معنا خواهد بود که آنها دیگر نمی‌توانند بازیکنی را جانشین وی کنند.

لوییس انریکه که هدایت بارسلونا را به دست دارد، به شکل مستقیم از پدرو خواسته در ترکیب این تیم باقی بماند اما در فصلی که منتهی به یورو 2016 است، بدون شک این بازیکن ملی پوش دوست ندارد آن قدر در ترکیب آبی - اناری‌ها قرار نگیرد تا شانس حضور در یورو را از دست بدهد.

پدرو یکی از بازیکنانی بوده است که نامش در ارتباط با باشگاه منچستریونایتد به گوش می‌رسد. چند روز پیش بود که آنخل دی‌ماریا نیز از یونایتدها جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. همین مساله نشان می‌دهد که جای خالی این بازیکن آرژانتینی باید پر شود و پدرو به گزینه نخست شیاطین سرخ بدل شده است.

به نظر می‌رسد 63 میلیون یورویی که منچستریونایتد از فروش پدرو به دست آورده است را به شکل مستقیم برای خرید پدرو هزینه خواهد کرد. رابرت فرناندز، مدیر بخش فنی باشگاه اعلام کرده است مبلغ انتقال پدرو 30 میلیون یورو است و هر تیمی که بخواهد او را به خدمت بگیرد، باید این مبلغ را پرداخت کند. در نهایت تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که منتظر برگزاری دیدار سوپرکاپ اروپا بین بارسلونا و سویا باشیم تا پس از آن، خبر رسمی انتقال پدرو به منچستریونایتد را بشنویم.







تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن