تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815036461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حبس ابد براي عامل کشتار سينماي کلرادوي آمريکا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۵۱ب.ظ)
حبس ابد براي عامل کشتار سينماي کلرادوي آمريکا موج- «جيمز هولمز»،عامل قتل عام سينماي کلرادوي آمريکا، سرانجام پس از ۳ سال، به حبس ابد بدون عفو محکوم شد.
به گزارش خبرگزاري موج، ۲۰جولاي سال ۲۰۱۲ ميلادي جواني آمريکايي در حالي‌که لباس «جوکر»، شخصيت منفي شواليه تاريکي را به تن داشت وارد سينماي کلرادو شد و مردم را در حال تماشاي اين فيلم به گلوله بست.
به گفته شاهدان، قاتل که «جيمز هولمز» نام داشت، براي نشنيدن صداي جيغ و فريادهاي قربانيان در لحظه قتل‌عام هولناک تماشاگران، به موسيقي تندي گوش مي‌داده به طوري که صداي گوش‌خراش موسيقي صداهاي محيط اطرافش را کاملاً محو کرده بود.
در جريان تيراندازي خونين سينماي کلرادو، ۱۲ نفر کشته و ۷۰ نفر ديگر از تماشاگران فيلم به شدت مجروح شدند.
وکلاي مدافع جيمز هولمز از ماه‌ها قبل به دنبال اثبات جنون و ديوانگي اين قاتل موقرمز بودند ولي دادستان‌هاي دادگاه با استناد به اعتراف صريح قاتل، او را از نظر عقلي کاملاً سالم تشخيص داده و خواستار حکم اعدام براي وي شدند.
اکنون پس ماه‌ها و تشکيل جلسات مختلف، سرانجام دادگاه حکم قطعي حبس ابد بدون بخشش را براي «جيمز هلمز» صادر کرده است.
سندي فيليپس، مادر دختر ۲۴ساله اي که در اين حادثه کشته شد گفت: زندگي ما براي هميشه دگرگون شده و مثل قبل نيست. نمي‌توانيم بپذيريم که اين هيولا دوباره بتواند والدينش را ببيند و ايميل‌ها و عکس‌هاي دوستانش را دريافت کند.
داو هوور، عموي يکي از قربانيان ۱۸ ساله اين حادثه افزود: ما عزيزانمان را از دست داده‌ايم و ديگر نمي‌توانيم آن‌ها را در آغوش بگيريم. دلم براي برادرزاده‌ام تنگ شده و نمي‌توانم به او بگويم دوستت دارم.
بنا بر اين گزارش، دو هفته پيش نيز فردي مسلح وارد سينمايي در ايالت لوئيزياناي آمريکا شد و همه را به گلوله بست که در جريان اين حمله ۲نفر کشته و ۹تن نيز زخمي شدند. قاتل نيز پس از تيراندازي دست به خودکشي زد.
مقامات شهر لافايت قاتل را «جان راسل هاوسر» ۵۸ ساله معرفي کردند که سابقه اختلالات رواني نيز داشته است.
هنگام حمله مرد مسلح، نزديک به ۱۰۰ نفر در سالن سينما به تماشاي فيلم قطار شکسته نشسته بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن