تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803248820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديريت شهري نقش بسزايي را در کمک به حفاظت از تماميت ارضي کشور ايفا کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۳۶ب.ظ)
در ديدار فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با شهردار کرمانشاه؛ مديريت شهري نقش بسزايي را در کمک به حفاظت از تماميت ارضي کشور ايفا کرده است موج - امير سرتيپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران، با شهردار کرمانشاه ديدار کرد و با اهداي لوح تبريک به مناسبت انتخاب عبدالرضا شعباني به عنوان شهردار کرمانشاه اين انتخاب را انتخابي شايسته و فرخنده براي مردم اين شهر دانست.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ در اين ديدار با اشاره به اقتدار ارتش جمهوري اسلامي ايران و اهميت حفظ و تداوم اين اقتدار در استقلال کشور گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران به برکت وجود جوانان غيور و دلاور و باهوش و مومن و فرماندهان لايق و ارزنده و دلسوز يک ارتش آماده، پويا، و مقتدر است که توانسته است در هر يک از حوزه هاي نيروي زميني، هوايي و دريايي اقتدار و توانمندي هاي خود را ارتقاء ببخشد.
عبدالرضا شعباني افزود: حضور جواناني متعهد و ولايمتدار و تربيت شده در مکتب اسلام موجب شده تا امروز به واسطه اين ثروت هاي معنوي ارتش جمهوري اسلامي ايران به عنوان يکي از مقتدرترين و با صلابت ترين ارتش هاي دنيا مطرح شود.
وي نقش مديريت شهري موفق را در کمک به حفاظت از تماميت ارضي و فرهنگي نقشي مؤثر دانست و گفت: فرهنگ و نقش آن در حفاظت از آنچه که داشته هاي فرهنگي و ديني و اعتقادي يک ملت محسوب مي شود بر کسي پوشيده نيست و مديريت شهري با توجه به حوزه گسترده عملکرد و وظايفش به عنوان نهادي اجتماعي و فرهنگي و خدماتي و ارتباط با آحاد و يکايک افراد جامعه شهري از جمله جوانان مي تواند در اين زمينه نقش آفريني نمايد و مؤثر ظاهر شود.
وي افزود: پرورش جوانان با فرهنگ و توانمند از طرفي هم سدي است در مقابل تهاجم فرهنگي و هم پشتوانه اي است براي تقويت حضور آنان در عرصه هاي مختلف مبارزه با هرگونه فشار و حفاظت از ارکان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران که اگر چنين جواناني نداشتيم مقابله در جنگ نابرابر با دشمن و غلبه بر او غيرممکن مي بود و امروز نيز اگر اين جوانان نبودند در مقابل اين همه هجمه چگونه بايد هم تاب مي آورديم و هم به پيشرفتهاي بسيار در عرصه مختلف مي رسيديم آنگونه که يکي از قدرت هاي بلامنازع در منطقه محسوب مي شويم.
در بخشي از متن تبريک فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران آمده است: پيشرفت و رشد و تعالي کشور اسلامي ايران مرهون تلاش و زحمات شما مردان بزرگ و سخت کوش و وارسته اي است که همت خويش را در راه خدمت به ميهن و مردم شهيد پرور ايران به کار بسته اند. تلاش صادقانه کارکنان جان بر کف نيروي زميني ارتش گرچه در پيشگاه خداي متعال محفوظ است، ليکن؛ دلگرمي ملت مؤمن و مسلمان ايران اسلامي از فعاليت ها و اقدامات سازنده اين بازوي توانمند ولي امر مسلمين در صيانت از مرزهاي کشور و استقرار امنيت امري لازم و نيازمند مساعدت ساير مسوولان نيز مي باشد.
همچنين در بخش ديگري از متن تبريک امير سرتيپ احمدرضا پوردستان خطاب به شهردار کرمانشاه آمده است: انتخاب شايسته جنابعالي را به سمت شهردار کرمانشاه که بيانگر پيشينه درخشان و سراسر مجاهدت. فداکاري شما بوده صميمانه تبريک عرض مي نمايم. توفيق روز افزون جنابعالي را در راه تحقق آرمان هاي والاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در پرتو توجهات حضرت ولي عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبري و فرماندهي کل قوا حضرت آيت الله امام خامنه اي مدضله العالي از درگاه ايزد منان مسئلت مي نمايم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن