تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813149467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسته‌هاي خدمتي جديد تحول بهداشت به دانشگاه‌هاي علوم پزشکي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۵۴ق.ظ)
بسته‌هاي خدمتي جديد تحول بهداشت به دانشگاه‌هاي علوم پزشکي موج - معاون بهداشت از ابلاغ بخش اعظم بسته‌هاي خدمتي آماده شده طرح تحول بهداشت به دانشگاه‌هاي علوم پزشکي طي هفته آينده خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، بخش اعظمي از بسته‌هاي خدمتي طرح‌ها، برنامه‌ها و پروژه‌هاي طرح تحول بهداشت آماده ابلاغ هستند که براي پيشبرد طرح بايد هرچه سريع تر به دانشگاه‌ها ارائه و ابلاغ شوند.
وي از مديريت‌هاي معاونت خواست بسته‌هاي خدمتي که با انجام کار کارشناسي تدوين شده‌اند را هر چه سريع‌تر براي ابلاغ به دانشگاه‌ها در اختيار مرکز مديريت شبکه قرار دهند.
دکتر سياري بر آگاهي و شناخت کارشناسان و مراقبان بهداشت درباره شناخت از مفاد اين طرح و وظايفشان در بسته‌هاي خدمتي تاکيد کرد.
وي افزود: از اين پس در هر بازديدي که داشته باشم بخشي از سوالات من از همه کارکنان و کارشناسان معاونت بهداشت در ستاد و صف، طرح تحول بهداشت و برنامه‌ها و پروژه‌هاي آن خواهد بود و همه بايد به اين طرح اشراف پيدا کنند و جايگاه خود را در آن بشناسند و همه مديران موظف‌اند در اين خصوص به کارشناسان و کارکنان خود اطلاع رساني کنند.

اعلام نظر مديريت‌ها درباره سه برنامه کلان کشوري
سياري، ضمن برشمردن سه برنامه کلان کشور شامل؛ سياست‌هاي کلان ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري که در سند چشم انداز آمده است، سياست‌هاي کلان سلامت که در برنامه ششم توسعه آمده است و احکام اجرايي برنامه در حوزه اجرايي اين سياست‌ها، خواستار مطالعه و بررسي توسط مديران شد تا در نشست بعدي اعلام نظر کنند.
وي، از مديران دفاتر و ادارت کل معاونت بهداشت خواست در بررسي و اعلام نظر درباره اين برنامه‌هاي کلان، از پرداختن به جزئيات اهداف اين برنامه‌ها پرهيز کنند و خودشان را در جايگاه معاون بهداشت ببينند و درباره کليات برنامه‌ها نظر بدهند.

سال پرکاري را پيش رو داريم
معاون بهداشت با تاکيد بر اجراي برنامه‌هاي حوزه تحول بهداشت خاطرنشان کرد: امسال سال بسيار سرنوشت ساز و پرکاري در پيش داريم و البته در تشکيل ساختار، از توليد محتوا موفق‌تر بوده‌ايم.
در ادامه اين نشست، هر يک از مديران معاونت بهداشت، به فراخور تشکيلات و برنامه اداره‌ها در خصوص دو دستور جلسه نشست؛ يعني «گزارش برنامه لايحه ششم توسعه کشور» و «گزارش نرم افزار بودجه معاونت»، نظرات، انتقادات و پيشنهادات خود را اعلام کردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن