تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816364280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال کـــرار را نمی‌‌خواهد؟!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
استقلال کـــرار را نمی‌‌خواهد؟!




صحبت‌های متناقض، تصمیم‌های مختلف و خبرهای گوناگونی که در ماجرای جاسم کرار بیان می‌شود، در کنار هم باعث می‌شوند ماجرای کرار به کلاف سردرگمی تبدیل شود که پیش بینی درستی درباره‌‌اش نمی‌توان داشت.





روزنامه ایران ورزشی: صحبت‌های متناقض، تصمیم‌های مختلف و خبرهای گوناگونی که در ماجرای جاسم کرار بیان می‌شود، در کنار هم باعث می‌شوند ماجرای کرار به کلاف سردرگمی تبدیل شود که پیش بینی درستی درباره‌‌اش نمی‌توان داشت. تنها چیزی که در این میان شاید واضح است اینکه بعد از پافشاری‌های کرار برای دریافت طلبش حالا افرادی در باشگاه استقلال هستند که او را نمی‌‌خواهند. در حالی که اینطور به نظر می‌رسد هم مظلومی با ماندن او موافق است و هم خود کرار تمایل به بازی برای استقلال دارد. در این شرایط اما علی نظری جویباری که مخالفت خود را با ماندن کرار اعلام کرده است، در این رابطه می‌گوید: «نظر نظر پرویز مظلومی است و البته افشارزاده. ما می‌خواهیم جلسه بگذاریم تا به جمع‌بندی برسیم. مظلومی به کرار علاقه دارد چون سرمربی است ولی ما هم باید به فکر باشگاه باشیم که یک سال با روح و روان تماشاگر و هوادارمان بازی نشود.»

نکته جالب اینجاست که نظری جویباری حتی مدعی شده که 50 درصد از طلب این بازیکن را پرداخت کرده است: «ما آن چیزی که توافق کرده‌ایم 50 درصدش را به کرار داده‌ایم. 50 درصد به او نقد پرداخت کردیم و 50درصد دیگر را قرار شده در قالب چک به او بدهیم. یک فقره چک برای کرار از اسپانسر باشگاه گرفتیم. این بازیکن اعلام کرد این چک به درد من نمی‌خورد، ما هم دوستی داریم که نمایشگاه‌دار است. گفتیم چک را به دوستمان می‌دهیم تا به کرار ماشین بدهد. حالا که آقایان مصاحبه کردند و این حرف‌ها را زدند دیگر ماشین هم به کرار نمی‌دهیم. ماشین یک مساله شخصی است و قرار نیست هر چیزی که ما می‌گوییم رسانه‌ای شود.»

با وجود این ادعاهای نظری‌جویباری مبنی بر پرداخت بدهی‌های باشگاه استقلال اما مدیر برنامه‌های کرار در این رابطه توضیح می‌دهد: «باشگاه استقلال در این مدت هیچ پولی پرداخت نکرد و تنها یک چک بی محل را به ما دادند. این چک که ۴۰ درصد از قرارداد کرار برای این فصل بوده و ارزش ۵۰۰ میلیون تومانی داشت مربوط به تاریخ ۱۴ تیرماه بوده که ۳۳ روز از آن ماجرا می‌گذرد و هر روز در این مدت به ما قول دادند اما به قول خود عمل نکردند. در واقع کرار از ۳۳ بار بدقولی استقلالی به ستوه آمده است. وقتی به بانک رفتیم گفتند پولی در حساب نیست و چک نیاز به مُهر داشت که البته این مهم نبود چون در حساب اصلا پولی نبوده که دریافت کند.»

جست‌وجوها در این باره نشان می‌دهد که مبالغ پرداخت شده به این بازیکن مربوط به فصل آتی نیست و تنها بدهی‌های فصل قبل را پاس کرده‌اند. کرار از فصل گذشته مبلغ ۱۰۸ میلیون تومان طلب داشت و در مقطعی هم به خاطر پرداخت نشدن مالیات ۱۱۲ میلیون تومانی از سوی باشگاه استقلال ممنوع الخروج شده که خودش این مبلغ را پرداخت کرد و باشگاه استقلال هم به‌هنگام مذاکره با این بازیکن برای فصل جاری مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به او پرداخت کردند تا بدهی‌های قبلی او را پاس کنند.

اما ماجراهای درگیری‌های این فصل کرار به پرداخت نشدن پیش پرداخت اولیه و ۵۰۰ میلیونی به کرار و بدقولی‌های مداوم استقلالی‌ها به این بازیکن باز می‌گردد که مشخص نیست چه سرانجامی خواهد داشت. روز پنج‌شنبه این درگیری‌ها به اوج خود رسیده بود و در حالی که کرار تهدید کرده بود تا پول خود را دریافت نکند به اردو نخواهد رفت با وعده تازه مسوولان این باشگاه حاضر شد در کنار استقلالی‌ها به هتل برود. در مذاکرات روز پنج‌شنبه آبی‌ها با کرار قرار بر این شد تا عصر همان روز به او یک دستگاه اتومبیل و یک ملک در تهران به جای ۴۰ درصد اولیه قرارداد فصل آتی پرداخت کنند که بازیکن عراقی هم این موضوع را پذیرفت. کرار تا هنگام اذان مغرب صبر کرد ولی خبری از سند ماشین و زمین نشد تا به یکباره همه چیز را بر هم بریزد. تماس‌های متوالی با نظری جویباری و امیری نیز منجر به این شد تا پیش از ظهر روز جمعه سوئیچ و کارت ماشین و سند ملک را تحویل وی بدهند و روز شنبه هم اتومبیل را از یک نمایشگاه تحویل بگیرد. روز جمعه با بدقولی دوباره آبی‌ها، باز هم مظلومی کرار را آرام کرد و گفت برای اینکه این بازیکن را مقابل هواداران قرار ندهند با او صحبت کرد.

مدیر برنامه‌های این بازیکن در قبال تهدیدهای مسوولان باشگاه استقلال عنوان کرد این بازیکن دیگر به تمرینات نخواهد رفت تا برای همیشه تکلیف خود را با استقلال مشخص کند. حالا اینطور  که در خبرها آمده کرار در مقابل تهدیدهای سران آبی‌ها گزینه فسخ قانونی و یکطرفه قرارداد با این تیم را روی میز قرار داده است هرچند که همچنان او در آخرین مصاحبه‌ای که از قولش منتشر شده، می‌گوید: «کی گفته من به تمرین نمی‌روم؟ مشکلی ندارم که بخواهم قهر کنم.»

جالب اینجاست که در این هیاهو شخص دیگری هم خود را مدیربرنامه‌های کرار معرفی می‌کند و مدعی است که کرار هیچ مشکل مالی ندارد. حالا باید دید تمام این جنجال‌ها از درگیری‌های کرار و مدیربرنامه‌هایش سرچشمه می‌گیرد یا کارشکنی برخی عوامل باشگاه استقلال است که کار را به اینجا کشانده تا باشگاه استقلال کرار را نخواهد؟!






تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن