تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 30 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811797254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال کم‌نظير نعمت زاده از توليد ايراني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مرداد ۱۳۹۴ (۲۱:۰ب.ظ)
استقبال کم‌نظير نعمت زاده از توليد ايراني موج - وزير صنعت مي گويد: توليد کامپيوترهاي بدون کيس ارزان قيمت ولي پيشرفته در تيراژ انبوه در جهت اجراي سيستم آموزش ملي چه در سطح مدارس و چه در سطح دانشگاه ها بايد برنامه ريزي و عملياتي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد رضا نعمت زاده كه همزمان با سفر رئيس جمهور به غرب استان تهران به محل اين كارخانه در شهرک صنعتي پرند رفته بود، ضمن بازديد از خطوط پيشرفته توليدي در اين مجتمع و دقت در ملزومات رايانه اي، توانايي متخصصان ايراني در هماهنگي با صنعت جهاني IT را ستود و اظهار كرد كه وزارت صنعت، معدن و تجارت براي هرگونه مساعدت در اين زمينه آماده است.
وزير صنعت، معدن و تجارت در اين بازديد توصيه هايي به عمل آورد كه ممكن است تحقق اين توصيه ها عزلت دير پاي صنعت IT ساخت داخل را پايان داده و با حمايت داخلي از توليد ملي مخصوصا در اين صنعت، به پايايي و پويايي صنعت كامپيوتر و ملزومات كامپيوتري بيانجامد.
نعمت زاده در بازديد خود از اين مجتمع تاكيد كرد: توليد داخلي مخصوصا در زمينه كامپيوتر بدون کيس بايد حتي به عنوان طرح ملي توسط دولت حمايت شود و سازمان هاي دولتي در مناقصات خود حداكثر توجه به «توان توليد داخلي» را مد نظر قرار دهند.
نعمت زاده اما در قالب مهمترين پيشنهاد خود به مديريت اين كارخانه توصيه كرد كه با انجام اقدامات تبليغي و دعوت از نهادهاي مختلف براي بازديد از امكانات كارخانه، نسبت به معرفي خود به جامعه مصرف كننده اقدام كنند و با توليد كامپيوترهاي بدون کيس ارزان ولي پيشرفته در تيراژ انبوه، سيستم آموزش ملي را چه در سطح مدارس و چه در سطح دانشگاهها به رايانه هاي مدرن مجهز نکند که لازمه آن تحقق ايجاد يک نظام تامين مالي ( Financing ) كه يك ضلع آن مجتمع توليدي ماتريس و ضلع ديگر وزارت آموزش و پرورش و ضلع سوم بانک باشد.
مجتمع توليدي ماتريس كه در حال حاضر بخش عمده بازار کامپيوتر هاي بدون کيس را به خود اختصاص داده، مبتكر تحولاتي در اين عرصه بوده است كه به لحاظ كيفيت توليدات گوي سبقت را از رقباي خارجي برده و براي متخصصان و دست اندركاران مترادف با بهترين برند حاضر در ايران شده است.
ويژگي هايي مانند صرفه جويي در مصرف برق به ميزان 90 درصد کمتر ازكامپيوترهاي سنتي ( با کيس) كه فقط در صورت استفاده در بخش دولتي متضمن حداقل 500 ميليارد تومان سالانه صرفه جويي در مصرف انرژي كشور است، صفحه نمايشي لمسي، فناوري خنك كننده بدون فن، قطعات مصرفي با استاندارد عمر مفيد 20 ساله، شارژ سريع لوازم جانبي حتي در زمان خاموشي دستگاه، تكنولوژي ضد پرش براي جلوگيري از خستگي چشم، 80 درصد نور آبي كمتر جهت حفط سلامت چشم، صفحه ضد بازتاب نور، پورت PLT جهت اتصال دستگاههاي جانبي، دو پورت LAN جهت اتصال به دو شبكه مجزا، مجهز به دو پورت COM جهت اتصال باركد خوان و صندوق فروشگاهي، انتقال اطلاعات 10 برابر سريع تر از 5/2 U.S.B ، قابليت ارتقاء قطعات و عدم نياز به تثبيت كننده برق همگي در يك دستگاه كوچك با قالب هاي بسيار زيبا جمع شده که برند Msi به آن اعتبار بخشيده است .
اين مجتمع كه از 2 سال پيش توليد كامپيوترهاي پيشرفته را آغاز کرده، حاصل كار و تلاش يک خانواده تحصيلكرده است كه تجارب 22 ساله در تجارت ملزومات الكترونيك و رايانه ها را به كار بسته و بدون اخذ هر گونه تسهيلات بانکي با ابتكار عمل قابل تحسين به «توليد ملي» موفق شده اند.
400 پرسنل تحصيلكرده و آموزش يافته اين شركت، همراه با متخصصان و مهندسان توانمند مخصوصا در واحد تحقيق و توسعه ( R&D ) پيوسته تحولات بازار جهاني IT را رصد كرده و همگام با پيشرفتهاي اين صنعت در عرصه بين المللي، ابداعات و نوآوري هاي خود را به بازار ارائه مي كنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن