تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820899001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قم: رسانه ها با رعایت اصل بی طرفی، صادقانه و شفاف اطلاع رسانی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار قم: رسانه ها با رعایت اصل بی طرفی، صادقانه و شفاف اطلاع رسانی کنند استان‌ها > قم - استاندار قم با اشاره به وظیفه خطیر اصحاب رسانه، گفت: رسانه ها باید با رعایت اصل بی طرفی، صادقانه و شفاف اطلاع رسانی کنند.

به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی روز شنبه درآیین گرامیداشت روز خبرنگار درتالار معصومیه، با تبریک فرارسیدن این روز، افزود: بی طرفی رسانه ها اصلی است که همگان درخصوص آن صحبت می کنند، ولی باید در این راه مداومت کنیم تا این اصل عملی شود.
وی با اشاره به مسوولیت خبرنگاران، بر ارائه نظریه های صحیح و عدم تکیه بر ظن و گمان تاکید و اضافه کرد: خبرنگاران در عرصه خبری با بسیاری از اخبار و گزارشات مواجه هستند و باید دقت کنند تا نظریه هایی که بر مبنای اینگونه مسائل به شما می رسد، درست و صحیح باشد.
وی نقد منصفانه و ارائه راه حل پیشنهادی را از دیگر رسالت های عرصه خبررسانی عنوان و بیان کرد: اگر تنها به انتقاد بسنده کنیم، کفایت نمی کند، بلکه باید کمک کنیم و راه حل های مناسب در این عرصه ارائه دهیم.
صادقی با تاکید بر جلب اعتماد افکار عمومی از طریق اجرای اخلاق رسانه، ادامه داد: اعتماد مخاطبان مهمترین سرمایه است و برای حفظ آن باید اصل صداقت، امانتداری، پایبندی به تعهدات در حوزه کاری رعایت شود که بنده نیز در عمل پایبندی خود را به این اصول نشان خواهم داد.
وی گفت: حفظ حرمت و حریم خصوصی افراد باید سرلوحه کار اصحاب رسانه باشد و باید مراقبت شود که حد و مرز خودمان را بشناسیم.
صادقی هوشیاری و مراقبت های مستمر را نیز از وظایف محوله خبرنگاران عنوان و بیان کرد: باید یادمان باشد که درکجا و با چه وظیفه ای کار می کنیم که نیازمند مراقبت همیشگی است.
استاندار قم به خبرنگاران توصیه کرد: به حوزه سیاست بازی ها وارد نشوند تا آلت دست سیاست بازی هایی که ممکن است در جامعه وجود داشته باشد، قرار نگیرند.
وی در ادامه گفت: پایبندی به اصول اخلاقی از ضروری ترین پایه هایی است که در شکل گیری جامعه خوب، انسانی و اسلامی موثر است و هر کدام از ما باید در مسیری که مسوولیت داریم، رعایت این اصول را سرلوحه کارمان قرار دهیم.
وی به مشکلات اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: بنده در چارچوب قانون و تا جایی که در توان دارم با کمک خبرنگاران، به حل مشکلات این قشر فرهیخته اقدام خواهم کرد.
صادقی با اشاره به سخنان امام راحل، گفت: تلاش ما بر این است که در حد وسعمان نسبت به حرمت گذاری نسبت به جایگاه خبرنگاران تلاش کنیم و امیدوارم مسوولان درک صحیحی از رسالت خطیر خبرنگاران پیدا کنند و با ایجاد یک رابطه دوستانه و صمیمی در جهت اعتلا و ارتقاء سطح آگاهی های عمومی قدم های بیشتری برداریم.
وی در پایان خطاب به خبرنگاران، تاکید کرد: قول می دهم بنده و همه مدیران مجموعه استان درخدمت شما باشیم و روز به روز به امید شرایط محیطی، فرهنگی و اعتقادی استان افزوده شود.
در این آیین که احمدامیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، رضا سیار فرماندار قم، معاونان استانداری، حجت الاسلام والمسلمین عباس دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از خبرنگاران استان قم حضور داشتند، تعدادی از اصحاب رسانه به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود در عرصه های مختلف پرداختند.
تقدیر از دو تن از پیشکسوتان عرصه خبر نیز از دیگر برنامه های این آیین بود.
این مراسم به همت خانه مطبوعات ، استانداری قم ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت شرکت آریاپردیس برگزار شد.

کلید واژه ها: استان قم -




شنبه 17 مرداد 1394 - 17:39:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن