تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804120758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق در زمينه مبارزه با جرائم سازمان يافته، مواد مخدر و تروريسم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۲۷ب.ظ)
دادستان کل کشور در ديدار با همتاي بلاروسيش تاکيد کرد؛ توافق در زمينه مبارزه با جرائم سازمان يافته، مواد مخدر و تروريسم موج-دادستان کل کشور در ديدار با دادستان کل کشور بلاروس گفت: همکاري و توافق در زمينه موضوعات حقوق بشر، جرائم سازمان يافته، مبارزه با مواد مخدر و تروريسم با توجه به مواضع مشترک دو کشور ايران و بلاروس مي‌تواند روابط دو کشور را تحکيم و گسترش دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي ضمن خوشامدگويي به دادستان کل کشور بلاروس و هيات همراه گفت: اميدوارم اين سفر در راستاي گسترش مناسبات حقوقي دو کشور موفقيت آميز باشد.
وي افزود: تاکنون ما با کشور دوست و همراه بلاروس در بسياري از عرصه‌هاي بين‌المللي مناسبات خوبي داشته‌ايم و مواضع مشترک دو کشور در مسائل منطقه‌اي و بين‌المللي باعث نزديکي هرچه بيشتر روابط شده است.
دادستان کل کشور با ابراز خرسندي از گسترش روابط همکاري دو کشور گفت: مناسبات در حوزه سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي دو کشور بويژه در سالهاي اخير رو به گسترش بوده است.
وي همچنين ابراز اميدواري کرد حضور دادستان کل کشور بلاروس در کشور جمهوري اسلامي ايران و ارتباط با دادستاني کشورمان سبب توسعه مناسبات حقوقي بيشتر ميان دو کشور شود.
دادستان کل کشور بلاروس نيز در اين ديدار از دعوت و مهمان‌نوازي دادستاني کل کشور جمهوري اسلامي ايران قدرداني کرد و گفت: نظام جمهوري اسلامي ايران به مدد يک ديپلماسي سازنده توانست نگراني‌هاي هسته‌اي در منطقه و سطح بين‌المللي را حل و فصل کند.
ولاديميروويچ با بيان اين که کشور بلاروس مخالف هرگونه تحريم يکطرفه ظالمانه عليه هر کشوري است ادامه داد: از پيروزي ايران در زمينه هسته‌اي بسيار خوشنوديم و اميدواريم تمامي تحريم‌ها بر طبق توافق‌نامه هسته‌اي حاصل شده حذف و برطرف شود.
وي ادامه داد: به سرانجام رسيدن توافق هسته اي و رفع کامل تحريم‌ها سبب افزايش سطح اعتماد عمومي در عرصه بين المللي خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمين رئيسي در ادامه از حسن نظر دادستان کل کشور بلاروس تقدير کرد و گفت: مردم کشور ما نسبت به تعهدات کشورهاي غربي خصوصاً آمريکايي‌ها بي‌اعتمادند و پايبندي غرب نسبت به توافق هسته‌اي مورد ترديد ما است.
وي افزود: جمهوري اسلامي ايران از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي همواره با تحريم‌ دشمنان مواجه بوده است، اما هيچ گاه تحريم‌ها نتوانسته است ما را از مواضع اصولي و ارزش‌هاي انقلاب دور کند و ما همواره بر ارزش‌هاي انقلابمان پايبند بوده‌ايم.
رئيسي در ادامه با اشاره به مشکلات ايجاد شده در بلاروس يادآور شد: مشکلاتي که براي بلاروس ايجاد شده به اين علت است که غربي‌ها نمي‌خواهند اين کشور مستقل عمل کند، اما آنچه براي ما خوشايند است استقلال کشور بلاروس و مواضع بين‌المللي آن در راستاي حفظ استقلال است.
وي خاطرنشان کرد: مساله حقوق بشر به عنوان دستاويزي از سوي کشورهاي غربي مطرح است و آن‌ها با استفاده از اين ابزار به کشورهاي منطقه فشار مي‌آورند در حالي که اگر قرار باشد ليستي از ناقضان حقوق بشر تهيه شود ادعانامه‌اي بلند از ظلم آنان عليه بشر گشوده خواهد شد.
دادستان کل کشور از موضوع مبارزه با تروريسم به عنوان دغدغه اصلي نظام جمهوري اسلامي ياد کرد و گفت: مبارزه با مواد مخدر، جرائم سازمان يافته نيز از ديگر موضوعات مهمي است که همکاري و توافق دادستاني کشور بلاروس و کشور ايران در اين زمينه‌ها بسيار مي‌تواند راهگشا و مؤثر باشد.
رئيسي همچنين به گسترش توافق و معاضدت‌هاي قضايي دو کشور نيز اشاره کرد و با اشاره به تجربيات سفر قبلي خود به کشور بلاروس يادآور شد: از چهره مصمم مردم بلاروس و اراده قوي دولتمردان اين کشور متوجه شدم دو کشور ايران و بلاروس روابط خوب و مستحکمي خواهند داشت.
دادستان کل کشور بلاروس نيز با مثبت ارزيابي کردن ديدار دادستان کل کشورمان يادآور شد: بعد از اين ديدار روابط نزديکي با شما خواهيم داشت.
ولاديميروويچ گفت: کشور ما با تمام شرکت‌ها خصوصاً نمايندگان ايراني که در بلاروس فعاليت مي‌کنند همکاري سازنده‌اي دارد و از گسترش اين نوع همکاري‌ها نيز استقبال مي‌کنيم.
وي با تاکيد بر حل مشکلات حقوقي قضايي ايرانيان در بلاروس يادآور شد: بنده شخصاً در خدمت تشکل‌هاي ايراني در بلاروس هستم و مشکلات آن‌ها را حل و فصل مي‌نمايم.
ولاديميروويچ از توافق حاصل شده در زمينه مبارزه با جرائم سازمان يافته، مبارزه با مواد مخدر و تروريسم هم ابراز خرسندي کرد و گفت: توافق حاصل شده منجر به حفظ تعامل دو کشور و تشديد و تقويت مبارزه عليه جرائم مطرح شده مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن