تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815401221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواهر سرداران شهید آجرلو: برخی تفکرات، تهدید بزرگی برای انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


خواهر سرداران شهید آجرلو: برخی تفکرات، تهدید بزرگی برای انقلاب است استان‌ها > البرز - خواهر سرداران شهید آجرلو با بیان اینکه ما به روستایی بودن خود افتخار می‌کنیم گفت: برخی از تفکرات، بزرگ‌ترین تهدید برای انقلاب اسلامی است.

به گزارش فارس در کرج، فاطمه آجرلو اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) جمله بسیار معروفی دارند مبنی بر اینکه انقلاب ما متعلق به پابرهنه‌هاست.
نماینده سابق کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شاید در زمانی که امام خمینی (ره) چنین مطلبی را بیان فرمودند، بسیاری به اهمیت موضوع پی نبردند، اما امروز مشخص می‌شود که امام و مقتدای ما چه در ذهن داشتند و ده‌ها سال قبل برای چه منظوری چنین هشدار صریح و قاطعی را بیان فرمودند.
آجرلو افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره توجهی ویژه به محرومان، پا‌برهنه‌ها، روستاییان و زاغه‌نشینان داشتند و بارها شاهد بودیم که همین محرومان، حافظان اصلی اسلام و انقلاب و ایران بودند.
وی به طرح سئوالاتی پرداخت و گفت: آیا در دوران مبارزات انقلابی ملت ایران، مرفهین و پولدارها در صف نخست راهپیمایی‌ها بوده و شعار مرگ بر شاه می‌دادند و مقابل گلوله ساواک و ارتش رژیم طاغوت سینه سپر کردند؟ آیا در دوران جنگ، مرفهین و پولدارها برای دفاع از ناموس ملت به روی مین رفته و با دست خالی مقابل تانک‌های دشمن ایستادند؟ آیا در میان 175 شهید غواص برای نمونه یک نفر از پولدارهای پورشه سوار و میلیاردرها بودند؟
خواهر سرداران شهید آجرلو تاکید کرد: بخش اعظم کسانی که حماسه دفاع از ایران را در دوران دفاع مقدس ساخته و هزاران شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردند، همین بچه‌های محروم و روستایی بودند که امروز برخی‌ها حاضر نیستند با آنها همنشین شوند.
آجرلو گفت: شهدای ما و ایثارگران ما برخاسته از دل روستاها و دامن مادران روستایی بودند که مردانشان در جبهه‌ها حضور داشته و زنانشان در روستاها، برای تدارکات جبهه تلاش می‌کردند.
وی با تاکید بر اینکه چنین تفکراتی یک تهدید جدی و بزرگ برای انقلاب اسلامی است، گفت: اگر ما روزی یادمان برود که مالکان و صاحبان اصلی انقلاب، روستاییان و زاغه‌نشینان هستند، به طور قطع دشمنان اسلام و انقلاب به اهداف شوم خود علیه ملت ایران دست پیدا می‌کنند.
فاطمه آجرلو در پایان گفت: البته چنین تفکرات خطرناکی به طور قطع به اهداف خود نمی‌رسند، چراکه ملت ایران به اصول و آرمان های اسلام و انقلاب پایبند بوده و روستاییان و پابرهنه های ولایت‌مدار ما، فرصتی به دشمنان قسم خورده این ملت نمی دهند.

کلید واژه ها: استان البرز -




شنبه 17 مرداد 1394 - 12:43:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن