تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821236403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مواضع آل سعود زیر موشک باران یمنی ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مواضع آل سعود زیر موشک باران یمنی ها


سربازان ارتش رژیم سعودی در پی حملات نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با یک فروند موشک ضد زره به موضع نظامی جلّاح در استان جیزان عربستان، فرار کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شبکه تلویزیونی المسیره اعلام کرد: یک دستگاه تانک ارتش رژیم سعودی در مرکز نظامی الشرفه در استان نجران هدف حمله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار گرفت و از کار افتاد و سربازان سعودی هم در پی این حادثه، با خودروهای نظامی خود از این موضع گریختند. نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به ادامه تجاوز جنگنده های سعودی، استان های جنوبی عربستان به ویژه استان نجران را آماج دهها موشک و گلوله خمپاره قرار دادند.
تحولات یمن
آنها همچنین پایگاه های نظامیان آل سعود در استان های جیزان، نجران و عسیر را هدف موشک قرار دادند.
برابر این گزارش به نقل از المیادین، پایگاه های نظامی مشعل، ملحمه و المعطن در جیزان، پادگان نبّه، اداره گمرکات و گذرنامه در منطقه داران عسیر و پایگاه الطلعه، پایگاه موشکی و مجتمع آلیات در نجران هدف موشک های ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار گرفتند.
خبرگزاری رسمی عربستان نیز تائید کرد، یک نظامی عربستانی بر اثر اصابت گلوله خمپاره در استان نجران کشته شد.
تحولات یمن
شکست سنگین القاعده در رویارویی با یمنی ها
ارتش و نیروهای مردمی یمن، با ناکام گذاشتن یورش مزدوران القاعده در استان لحج، 40 تروریست را کشتند.
یک منبع نظامی یمن اعلام کرد،  26 تن از افراد مسلح هوادار عبدربه منصورهادی که قصد داشتند به سمت "پادگان لبوزه" استان لحج پیشروی کنند؛ در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به هلاکت رسیده و ده ها تن دیگر نیز زخمی شدند.
بنا به گفته برخی منابع نظامی، درگیری ها در برخی مناطق شهر "زنجبار" مرکز استان ابین همچنان ادامه دارد. این در حالی است که افراد مسلح هوادار رئیس جمهور فراری یمن، مدعی شده بودند کنترل زنجبار را به دست گرفته اند.
دانلود     حمایت زنان یمنی از مبارزات
گزارش ها از یمن همچنین حاکی است، زنان یمنی برای پشتیبانی از جبهه های نبرد  از هیچ  تلاش و کوششی دریغ نمی کنند و مردان نیز با آموزش های نظامی و حضور در کمیته های مردمی، خواستار پاسخ محکم به متجاوزان سعودی به کشورشان هستند.  

لینک را کپی کنید


شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن