تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803318794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار یزد بمناسبت 17 مرداد: تلاش شبانه روزی خبرنگاران در طول مذاکرات نفس گیر هسته ای هویدا شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار یزد بمناسبت 17 مرداد: تلاش شبانه روزی خبرنگاران در طول مذاکرات نفس گیر هسته ای هویدا شد استان‌ها > یزد - استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار پیام تبریکی خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه استان صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، سیدمحمد میرمحمدی در پیام خود آورده است:
17 مردادماه سالروز تجليل از پيام رسانان و دانش افزايان و رصد كنندگان روزانه و لحظه اي جامعه و بزرگداشت صاحبان قلم و نظر و دست اندركاران رسانه اي در امور اطلاع رساني، به آفريني و ترويج صداقت و امانت داری است. خبرنگاران عزيزي كه با تكيه بر تعهد و تخصص خويش، با نگاه پرسشگرانه و نقادانه شان، كژي را به راستي و كاستي را به كمال سوق داده و با نگاه كاوشگر خود براي تعالي روزافزون جامعه اسلامي راه را باز و زمينه را فراهم مي آورند و جامعه را به آرامش و اميد رهنمون و شور و شوق در دستيابي به فردايي بهتر را بوجود مي آورند.
كار خبرنگاري، كاري سخت، پر مخاطره و دشوار است كه تنها در سايه عشق وافر و احساس مسئوليت اجتماعي و فرهنگي و دلسوزي نسبت به جامعه، فعالان عرصه رسانه و مطبوعات را به اين امر راضي نموده است تا مشعل فروزان و هدايتگر نقد صادقانه و منصفانه را در جامعه روشن نگاه دارند. نمونه اين تلاش هاي صادقانه و شبانه روزي را در طول مذاكرات دشوار هسته اي ايران اسلامي با 1+5 شاهد بوديم كه خدمات و هنرمندي خبرنگاران عزيز رسانه هاي جمعي كشور، ابعاد مختلف اين دستاورد عظيم ملي را به درستي تبيين و اين مبارزه نفس گيرِ ديپلماسي فرزندان عزيز انقلاب اسلامي، در مواجهه با قدرت هاي جهاني را به روشني براي افكار عمومي آشكار ساختند و با نگاه هاي متفاوت منفي و مثبت دست آوردها را منعكس تا با داوري افكار عمومي و با احترام به نظرات مطروحه رضايتمندي جامعه در نظر سنجي ها و ارزيابي ها نمايان گردد.
خوشبختانه رويكرد و سياست هاي توسعه اي دولت تدبير و اميد در عرصه فرهنگ، راه را براي تضارب آراي گوناگون و سليقه هاي مختلف در مجاري قانوني خويش هموار كرده كه رشد چشمگير صدور مجوز هاي فعاليت براي رسانه هاي مكتوب و مجازي از طيف هاي مختلف يكي از نتايج مثبت اين رويكرد ارزشمند در عرصه فرهنگ به شمار مي آيد.
نگاه دولت تدبير و اميد به حوزه رسانه، نگاهي حمايتي و توسعه اي است. دولت تدبير و اميد قويا معتقد است ترويج فرهنگ نقد و نقدپذيري در رسانه ها، نه تنها مانعي براي رشد و تعالي جامعه نيست بلكه نيازي ضروري و قطعي است كه در سايه آن مي توان سلامت و آرامش و اعتماد اجتماعي را در بخش هاي مختلف تضمين و مسير حركت نظام مقدس جمهوري اسلامي را به سمت قله هاي عزت و افتخار هموار نمود. از همين رهگذر است كه رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) مي فرمايند: "هر حادثه وقتی در چاردیواریِ سکوت و بی اعتنایی و غفلت قرار بگیرد، خواهد مرد و فراموش خواهد شد. پایدار شدن حوادث بستگی دارد به این که مبلّغان و خبررسانانی امین، صادق و با انگیزه داشته باشند.
اينجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام محمود صارمی، روز خبرنگار را به تمامي خبرنگاران بويژه خبرنگاران فهیم و پرتلاش استان دارالعباده یزد و همه زحمتکشان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت گفته و توفیقات روز افزون آنان را در مسیر روشنگری و آگاهی بخشی جامعه را از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

کلید واژه ها: استان یزد -




شنبه 17 مرداد 1394 - 10:53:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن