تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814743689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زندگی در میان کابل های فشار قوی + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: زندگی در میان کابل های فشار قوی + عکس
ساکنان این منطقه از دهلی نو در انبوهی از کابل‌های برق با ولتاژ بالا زندگی و رفت و آمد می‌کنند؛ کابل‌هایی که گاها تا نزدیکی زمین کشیده شده و در واقع به کلاف‌هایی در هم تنیده شبیه‌اند.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری که جدیدا از پایتخت هند و یک منطقه شلوغ و پررفت و آمد دهلی نو منتشر شده بسیار در نوع خود تعجب آور است و به همان اندازه خطرناک بودن شرایط را نشان می‌دهد.

در این تصاویر ساکنان این منطقه از دهلی نو در انبوهی از کابل‌های برق با ولتاژ بالا زندگی و رفت و آمد می‌کنند؛ کابل‌هایی که گاها تا نزدیکی زمین کشیده شده و در واقع به کلاف‌هایی در هم تنیده شبیه‌اند.



زندگی در میان کابل های فشار قوی + عکس ////در



به نوشته دیلی میل، بسیاری از این کابل‌های انتقال برق غیرقانونی هستند و سرقت برق در دهلی نو امری شایع است و باعث خاموشی‌های پی در پی می‌شود.
نکته جالب این است که مردم ساکن این مناطق بدون توجه به خطرات این کابل‌های برق به آسانی رفت و آمد می‌کنند اما هنگامیکه باران‌های موسمی شدید شروع می‌شود و به‌ دنبال آن طوفان رخ می‌دهد دیگر اوضاع به این آسانی نیست چرا که همین کابل های برق کنده می‌شوند و در آب‌های جاری روی زمین می‌افتند.



زندگی در میان کابل های فشار قوی + عکس ////در






زندگی در میان کابل های فشار قوی + عکس ////در





انتهای پیام/






۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن