تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804008504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روشنگری مهم‌ترین رسالت خبرنگاران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: روشنگری مهم‌ترین رسالت خبرنگاران است استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری مهمترین رسالت خبرنگاران را ایجاد وحدت، امید و آرامش در جامعه دانست.

به گزارش خبر گزاری خبرانلاین ، جوادکارگران، این روز را مهمترین رویداد عرصه رسانه و مطبوعات عنوان کرد و اظهار داشت: در تقویم کشورمان هفدهم مرداد ماه هر سال، روز خبرنگار پیش بینی شده است و علت نامگذاری این روز شهادت محمود صارمی، یکی از خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی است که در چنین روزی در سال 1377 در شهر مزار شریف افغانستان به دست گروه طالبان به شهادت رسید. وی خبرنگاران و روزنامه نگاران را چشمان بیدار جامعه دانست و بابیان اینکه نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی و انعکاس رویدادها در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است افزود: امانتداری، صداقت و شجاعت از ویژگی های بارز و برجسته خبرنگاران است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، نقش رسانه های گروهی را در توسعه و پیشرفت جامعه مفید ارزیابی کرد و یادآور شد: خبرنگاران، مشاوران خوبی برای مسئولان اجرایی هستند که بدون وابستگی به جریانات سیاسی در راستای اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی تلاش می کنند. این مقام مسئول رسالت خبرنگاران را رسالتی حساس و سنگین دانست و بابیان اینکه روشنگری در جامعه مهم ترین رسالت خبرنگار است افزود: آگاهی بخشی، فرهنگ سازی و بیان حقایق از دیگر رسالت های خبرنگاران است. وی تأکید کرد: پیام آوران عرصه رسانه، راویان رویدادها و طلایه داران راستین خبر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسیر اعتدال را با مشعل فروزان روشنگری و چشمانی باز و زبانی گویا پیموده و با واژگان سازی برآمده از حقایق، آگاهی بخشی به جامعه را پیشه خود دارند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نقش خبرنگار متعهد به عنوان مهمترین و صادق ترین عامل اطلاع رسانی را نقشی حیاتی وانکار نشدنی دانست و اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان یکی از اقشار پرزحمت اجتماع، وظیفة خطیری را بر عهده دارند و همواره با تلاش پیگیر و مستمر خود می کوشند تا ذهن تشنه مردم را با حاصل دسترنج خویش سیراب سازند. این مقام مسئول گفت: تاریخ نگاران زمانه، از مجرای اطلاعات دقیق و وثیق، تصویر عینی واقعیت ها را ثبت کرده و همسو با وجدان اخلاقی، شرافت حرفه ای و احترام به حقوق فردی و حفظ حریم و شئون انسانی اهتمام می ورزند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: خبرنگاران و قلم نگاران قاصدان و بذر نشانان صداقت و صراحت هستند که واژگان را هنرمندانه کاشته و درخت امید را به بار می نشانند.  

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




شنبه 17 مرداد 1394 - 10:01:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن