تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809807046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا




آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.





طرفداری: آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.

رسانه های بریتانیا:

♦ به گزارش خبرگزاری های انگلستان، شایعات خروج دروازه بان اسپانیایی باشگاه منچستر یونایتد، بیش از هر زمان دیگری رنگ واقعیت به خود گرفته است. سرمربی هلندی باشگاه منچستر یونایتد تایید کرد که دروازه بان اسپانیایی تیمش در اولین بازی فصل در برابر تاتنهام حضور ندارد.

♦ به گزارش Sky Sports، الساندرو دیامانتی بازیکن ایتالیایی تیم گوانگوژو اورگرانده چین تست های پزشکی تیم واتفورد انگلستان را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

♦ به گزارش The Sun، تیم استون ویلا قصد دارد آرون لنون که فصل پیش با 9 میلیون پوند از تاتنهام هاتسپرز به اورتون پیوست را با مبلغ 5 میلیون پوند به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش Daily Express، ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی تیم لیورپول، فرصت حضور در دبی و بازی برای تیم الاهلی را رد کرده و می خواهد در کشور دیگری بازی کند.

♦ به گزارش Daily Mirror، تیم منچستر یونایتد رقم جداسازی پدرو رودریگز مهاجم ملی پوش اسپانیایی بارسلونا که 23 میلیون پوند می باشد را بیش از اندازه می داند.

♦ به گزارش منابع Sky، تیم وست هم یونایتد به انتقال قرضی رائول خیمنز بازیکن تیم اتلتیکو مادرید با مبلغ 1.4 میلیون پوند بسیار نزدیک می باشد.

♦ به گزارش Daily Telegraph، روبرتو مارتینز سرمربی تیم اورتون جان تری را علاوه بر چلسی جزو کمپینی دانست که می خواهند جان استونز را تطمیع به انتقال از گودیسون پارک بکنند.

♦ به گزارش Daily Mirror، تیم وولفسبورگ پیشنهاد 50 میلیون پوندی منچستر سیتی را برای به خدمت گرفتن کوین دی بروین خواهد پذیرفت.

♦ به گزارش Daily Express، ماریو کمپس اسطوره باشگاه والنسیا می گوید که نیکولاس اوتامندی مدافع آرژانتینی این تیم به منچستر یونایتد نخواهد پیوست و به زودی قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد.

♦ به گزارش Daily Express، تیم اورتون قرارداد کوین میرالاس را با وجود علاقه تیم های تاتنهام و وست هم به این بازیکن بلژیکی تمدید خواهد کرد.

رسانه های ایتالیا:

♦ به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار و کارشناش مشهور حوزه نقل و انتقالات، ادین ژکو در انتظار باشگاه رم است که یکی از جایگاه های غیر اتحادیه اروپا را برایش خالی کند. رمی ها این کار را با خروج مارکینیو و سانابریا انجام خواهند داد.

♦ به گزارش توتواسپورت ایتالیا، مدیربرنامه های ماریو گوتسه، هافبک آلمانی تیم بایرن مونیخ، اذعان کرد که هر اتفاقی ممکن است تا پایان فصل نقل و انتقالات برای موکلش رخ دهد.

♦ به گزارش  Gazzetta dello Sport، تیم اینتر میلان علاقه خود را به جذب ایوان پریشیچ از دست داده است و به نظر می رسد ژردان شکیری در نرآتزوری ماندگار خواهد شد.

♦ به گزارش  Tuttosport، تیم یوونتوس قصد دارد خط میانی خود را با به خدمت گرفتن یک هافبک طراح تقویت بخشد و گزینه محتمل آن ها ایلکای گوندوعان هافبک ملی پوش آلمانی بروسیا دورتموند می باشد.

رسانه های اسپانیا:

♦ به گزارش Cadena SER، راموس نمی تواند درک کند که باشگاه چرا هیچ تماسی با مدیر برنامه های وی نگرفته تا تاریخی برای تمدید قرارداد و  پایان دادن به این صحبت ها مشخص کنند. اگر رئال مادرید سالانه 8.5 میلیون یورو دستمزد پیشنهاد دهد او قبول نخواهد کرد. اگر باشگاه اسپانیایی قصد تمدید قرارداد با او را داشته باشد، باید سالانه 10 میلیون یورو پرداخت کند.

♦ به گزارش AS، از اسپانیا خبر می رسد که تیم رئال مادرید از عملکرد کیکو کاسیا و کیلور ناواس در پیش فصل راضی بوده است و از به خدمت گرفتن داوید دخیا از منچستر یونایتد صرف نظر نموده است.

♦ به گزارش Mundo Deportivo، تیم بارسلونا آماده است پدرو رودریگز، هدف تیم منچستر یونایتد را با نولیتو مهاجم تیم سلتاویگو معاوضه نماید. 

رسانه های آلمان:

♦ به گزارش WAZ، کلاوس آلوفس، مدیر ورزشی باشگاه وولفسبورگ، اعلام کرد که به احتمال فراوان ستاره این تیم، کوین دی بروین قبل از اتمام قراردادش این باشگاه را ترک خواهد کرد. مدیر ورزشی باشگاه وولفسبورگ تایید کرد که نگه داشتن دی بروین تا سال 2019 کار بسیار سخت و مشکلی است.

رسانه های فرانسه:

♦ به گزارش L"Equipe، الکساندر لاکازت قرارداد خود را با تیم لیون تا سال 2019 تمدید خواهد کرد و سالانه 4.2 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد.

♦ به گزارش L"Equipe، تیم لیون قصد دارد متئو والبوئنا بازیکن فرانسوی 30 ساله تیم دینامو موسکو را به خدمت بگیرد.







تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن