تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلاکت ۵۲ تروریست داعشی در الانبار |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هلاکت ۵۲ تروریست داعشی در الانبار
در عملیات نظامی لشکر هشتم با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش در مناطق مختلف استان الانبار، 52 تروریست داعشی به هلاکت رسید و 58 تروریست دیگر زخمی شدند.
کد خبر: ۵۲۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ - 07 August 2015


ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق اعلام کرد: در عملیات نظامی لشکر هشتم با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش در مناطق مختلف استان الانبار، 52 تروریست داعشی به هلاکت رسید و 58 تروریست دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری عراقی المسله، ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق روز جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرد که لشکر هشتم ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای هوایی ارتش دست به عملیات گسترده ای در منطقه های «حصیبه» شرقی و «الملاحة» و «البوعلوان» در استان «الانبار» عراق زد.

این ستاد افزود: در این عملیات 52 تروریست داعشی از جمله 2 نفر از سرکرده های آن کشته و 58 نفر زخمی شدند و همچنین در این عملیات 9 انبار اسلحه، 22 خودرو نظامی و 14قایق منهدم شدند.
نیروهای دولتی و مردمی و عشایر عراق از ماه گذشته میلادی ، عملیاتی را به منظور بازپس گیری مناطق مختلف استان الانبار آغاز کرده اند.

گروهک تروریستی داعش از تابستان سال گذشته حمله ای گسترده به مناطقه مختلف عراق را آغاز کرد و بخش هایی از شمال و غرب کشور عراق و سوریه را به اشغال در آورده و طی این مدت مرتکب جنایت های فجیعی در این مناطق شده است .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن