تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821204881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمودی: تراکتورسازی در دربی تبریز برای انتقام حاضر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: محمودی: تراکتورسازی در دربی تبریز برای انتقام حاضر می شود
مربی اسبق تراکتورسازی گفت: با توجه به دربی سال گذشته این دربی برای تراکتور از حساسیت ویژه ای برخوردار است.


کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان،ن در خصوص دربی تبریز اظهار کرد: دربی تبریز همانند تمام دربی‌ها از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و این حساسیت باعث شده تا ما شاهد یک دیدار خوب و هیجانی باشیم. 
 
وی در ادامه افزود: این دربی سال گذشته به اوج حساسیت خود رسید و با مساوی که بدست آمد عملا شانس قهرمانی از تراکتورسازی گرفته شد بدون شک امسال دربی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و شاید این دیدار یک دیدار انتقامی برای تراکتور باشد. 
 
محمودی اضافه کرد: بازیکنان کنونی گسترش از قدیمی‌های تراکتورسازی بوده‌اند بنابراین  شناخت کافی از همدیگر دارند و بازی حساسی را شاهد خواهیم بود. 
 
مربی اسبق تراکتورسازی با تشریح این تیم عنوان کرد: تراکتورسازی امسال 16 بازیکن موثر خود را از دست داده است و 11 بازیکن جدید را به خدمت گرفته که تغییر و تحولات این تیم بسیار فراوان بوده است. 
 
وی اظهارکرد: برای تبریزی‌ها فرقی نمی‌کند که چه تیمی برنده شود اما از سال گذشته به بعد حساسیت این بازی نیز افزایش یافت. 
 
محمودی گفت: تبریزی‌ها از هر چهار تیم حمایت می کنند اما با توجه به اینکه تراکتورسازی تماشاگر بیشتری دارد مین مورد باعث حساسیت این دیدار شده است. 
 
مربی سابق تراکتورسازی درباره پیش بینی اش از دربی تبریز تصریح کرد: من دوست دارم که تراکتورسازی برنده این دیدار شود، البته نباید غافل شد گسترش فولاد تیم خوبی است و بازیکنان موثر فراوانی دارد اما فکر می کنم نتیجه مساوی می شود. 
 
وی در پایان یادآور شد: بازی سختی را بین دو تیم شاهد خواهیم بود امیدوارم این دیدار تماشاگر پسند باشند اما در کل احتمال نتیجه مساوی دور از ذهن نیست. 
 
انتهای پیام/ 
 
 







۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن