تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819065583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزینه سالیانه هر خانواده تحت حمایت کمیته امداد بیش از 50 میلیون ریال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز اعلام کرد: هزینه سالیانه هر خانواده تحت حمایت کمیته امداد بیش از 50 میلیون ریال خبرگزاری پانا: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز هزینه سالیانه هر خانواده تحت حمایت کمیته امداد را بیش از 50 میلیون ریال اعلام کرد.
۱۳۹۴ جمعه ۱۶ مرداد ساعت 11:18

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،مرآت رسولی اظهار داشت: برای هر خانواده تحت حمایت این نهاد بیش از 50 میلیون ریال در طول سال هزینه می شود.
وی افزود:غالب این هزینه ها شامل نیازهای اولیه ،حاد و فوریتی خانواده ها می باشد.رسولی گفت:جهت تامین مسکن مددجویان فاقد مسکن در قالب پروژه های مسکن مهر یک هزار و 650 واحد به این قشر اختصاص یافت که جهت هر کدام از خانواده ها به طور میانگین بین 70 تا 100 میلیون ریال بلا عوض پرداخت شد.
رسولی افزود: در بخش فرهنگی و تامین هزینه های دانش آموزی و دانشجویی بیش از 100 میلیارد ریال ،در بخش اشتغال و توانمند سازی خانواده بیش از 94 میلیارد ریال ،در بخش درمان و تامین هزینه های پزشکی و بیمارستانی بیش از 400 میلیارد ریال پرداخت گردیده است.
وی ادامه داد:در حال حاضر در کمیته امداد شهرستان شیراز 3 هزار فرزند یتیم وجود دارد که علاوه بر کمک معیشت خانواده توسط حامیان آنان به طور متوسط هر یتیم ماهیانه 1 میلیون 800 هزار ریال دریافتی دارد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز تصریح کرد :با اینحال هنوز در خصوص نیاز خانواده ها ،اولویت را در تامین مسکن می دانم چرا که بیش از 5 هزار و 300 خانوار مستاجر هستند و هر سال با تورم موجود در این بخش بر فقر و نیاز آنان افزوده می گردد.
رسولی خاطر نشان کرد:کمیته امداد کلکسیونی از فقر و نیازهای خانواده های آبرومند است که بدون کمک خیرین و نیکوکاران ،مبارزه با این پدیده شوم غیر ممکن است.اگر تمام افراد جامعه اعم از پزشکان-فرهنگیان-بازاریان و سایر اصناف سهم فقرا را پرداخت کنند مسلما مبارزه با فقر شتاب بیشتری خواهد گرفت.وی افزود:با دسته بندی نیازها و شناسایی خانواده ها و اولویت بندی و برنامه ریزی که انجام دادیم این امکان وجود دارد تا به محض مراجعه یا تماس نیکوکاران با توجه به نیات ایشان و در اسرع وقت خانواده نیازمند به آنان معرفی گردد.
وی با اشاره به حجم ورودی پرونده تحت پوشش گفت:در سال گذشته هزار خانواده جدید تحت پوشش قرار گرفتند که با اعتبارات اندک فقط موفق به توانمند سازی 200 خانواده شده ایم.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس دارای 141 هزار خانوار تحت حمایت می باشد که 26 هزار و 200 خانوار ان مربوط به شهرستان شیراز می باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن