تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816700708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح توسعه فرهنگی شهر » در بوکان اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


طرح توسعه فرهنگی شهر » در بوکان اجرا شد استان‌ها > آذربایجان غربی - دانشجویان گروه معماری و شهرسازی دانشگاه علمی کاربردی بوکان چهارشنبه در چهارراه شهرداری بوکان نمایش « طرح توسعه فرهنگی شهر » را در خصوص مشکلات شهرنشینی در بوکان و عدم رعایت مسائل شهروندی در جهت ارتقاء و ترویج فرهنگ شهرنشینی و شهروندی در این شهرستان به اجرا درآوردند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی و به نقل از بوکان نیوز ،دانشجویان گروه معماری و شهرسازی دانشگاه علمی کاربردی بوکان چهارشنبه در چهارراه شهرداری بوکان نمایش « طرح توسعه فرهنگی شهر » را در خصوص مشکلات شهرنشینی در بوکان و عدم رعایت مسائل شهروندی در جهت ارتقاء و ترویج فرهنگ شهرنشینی و شهروندی در این شهرستان به اجرا درآوردند. حسین حسن پور رئیس دانشگاه علمی کاربردی بوکان هدف از اجرای این نمایش را بیان مشکلات ایجاد شده در سطح شهر و آگاه سازی شهروندان و مسئولین نسبت به مسائل و معضلات شهری و ارتقاء حقوق شهروندی نام برد.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی بوکان گفت : قدم اول این طرح با برگزاری نمایشگاهی بنام « شهرسازی » در نوروز پارسال اجرا شد و در آن نمایشگاه تصاویری از مشکلات شهرنشینی در بوکان و عدم رعایت مسائل شهروندی در جهت ارتقاء فرهنگ شهرنشینی و شهروندی به نمایش گذاشته شد.
وی افزود : قدم دوم ، سمینار« توسعه شهری پایدار» به همت گروه معماری و شهرسازی دانشگاه علمی کاربردی شهرستان بوکان با محوریت «توسعه شهر بوکان » برگزار نمودیم.
حسین حسن پور قدم سوم از برگزاری « طرح توسعه فرهنگی شهر » را سوال کردن از مردم دانست و گفت : باید به مردم و شهروندان بگوییم آیا مشکلات و معضلات ما در داخل شهر چیست ؟ چه راهکارهایی برای کاهش مشکلات و معضلات شهرنشینی و ارتقاء حقوق شهروندی و فرهنگ شهری وجود دارد ؟ وی افزود : دانشگاه علمی کاربردی با توجه به رسالتی که دارد باید کاربرد علم و تخصص را در جامعه پیاده سازی و ترویج دهد و در همین راستا گروه شهرسازی اقدام به برگزاری این طرح نموده است.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی بوکان افزود : اگر این طرح با استقبال گرم مردم مواجه شود ، قطعا در دفعات بعدی جهت ارتقاء فرهنگ شهرنشینی و شهروندی به اجرا خواهد شد.
وی در پایان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان ، شورای اسلامی شهر بوکان ، شهرداری ، راهنمایی و رانندگی و کلیه نهادهای مربوطه ، خواستار توجه مدیریت شهری به سند چشم انداز توسعه شهری شد.
در ادامه آقای مجیدی مسئول برگزاری این طرح با تاکید بر ادامه ی مستمر این طرح خواستار حمایت های مالی و قانونی مسئولین و کلیه نهادها از اجرای این طرح و طرح های دیگر شد.
مهندس کاظم آبام عضو شورای اسلامی شهر بوکان در گفتگو با خبرنگار ما درباره « طرح توسعه فرهنگی شهر » گفت : توسعه فرهنگ شهرنشینی از طریق اتخاذ یک مدیریت یکپارچه و مشارکتی شهری محقق و فرهنگ سازی و بسترسازی مناسب برای مشارکت کل جامعه در افزایش طرح توسعه فرهنگ شهرنشینی را یکی از مهمترین راهکارهای توسعه شهر محسوب دانست.
مهندس آبام اجرای این طرح را به نفع عابر پیاده و هم به نفع سواره ها دانست و افزود : به نظر بنده مردم گناهی ندارند و این حرکتی که امروز توسط دانشجویان گروه معماری و شهرسازی دانشگاه علمی و کابردی بوکان اجرا شده ، هم به نفع عابر پیاده و هم به نفع سواره ها می باشد و قطعا برگ برنده در دست هر دو می باشند.
وی افزود : با آموزش کودکان آنان می توانند این آموزش ها را در خانواده ها نیز نهادینه کنند به بیان دیگر کودکان سفیران فرهنگی در خانواده ها خواهند بود.
آبام از حضور رسانه های در تمامی عرصه گفت : باید رسانه ها در تمامی عرصه ها حضور داشته باشند و و عدم حضور رسانه نمی تواند آن چنان موضوع یا مبحث را گسترش و بازتاب خوبی در جامعه برای آگاه سازی عموم نشان دهد و قطعاً با حضور رسانه ها ، توسعه فرهنگ و مدیریت شهری افزایش خواهد یافت.
عضو شورای اسلامی شهر بوکان در پایان اظهار کرد : امید است که دانشگاه ، رسانه ها و مدیریت شهری هر سه مثلثی در جهت کاهش - حل و فصل نمودن مشکلات ایجاد نمایند.
به امید روزی که شاهد شهری زیبا، پاک و عاری از هر گونه رفتار و کردارهای نابهنجار و غیر اجتماعی باشیم.  

کلید واژه ها: استان آذربایجان غربی - معماری -




پنجشنبه 15 مرداد 1394 - 22:10:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن