تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805098418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران ۳- استرالیا یک/ صعود ایران به نیمه‌نهایی آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ایران ۳- استرالیا یک/ صعود ایران به نیمه‌نهایی آسیا
تیم والیبال ایران با برتری ۳ بر یک برابر استرالیا به جمع ۴ تیم برتر آسیا پیوست.


به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،دیدار تیم‌های والیبال ایران از مرحله یک‌چهارم هجدهمین دوره والیبال قهرمانی آسیاو استرالیا ساعت ۲۰ امشب در سالن ۱۲ هزارنفری مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد. ایران با ترکیب پوریا فیاضی٬ مصطفی شریفات٬ حمزه زرینی٬ محمدطاهر وادی و علی حسین بازی را آغاز کرد. با شروع این دیدار استرالیا بازی با برنامه‌تری نسبت به ایران انجام داد اما شاگردان پیمان اکبری بلافاصله خودرا در زمین پیدا کردند تا بازی در امتیاز ۴ به تساوی کشیده شود. بازی خوب ایران باعث شد وقت استراحت فنی نخست در امتیاز ۸ بر ۷ به نام ایران ثبت شود. بازیکنان ایران در ست نخست سرویس‌های کنترلی را در دستور کار خود قرار دادند اما استرالیایی‌ها سعی داشتند با سرویس‌های پرشی دریافت اول ایران را به هم بریزند و تا حدودی هم در میانه‌های ست نخست در این کار موفق بودند اما هرچه زمان می‌گذشت اشتباهات آنها زیادتر می‌شد تا ایران در وقت استراحت فنی دوم با حساب ۱۶ بر ۱۳ از حریف پیش بیفتد. ایران امتیاز بعدی را هم گرفت تا روبرتو سانتیلی٬ سرمربی استرالیا مجبور به تقاضای وقت استراحت شود. استرالیا در بازگشت به زمین ۲ امتیاز گرفت تا این اکبری تقاضای تایم‌اوت کند. ۲ امتیاز دیگر برای ایران و بازهم وقت استراحت سانتیلی اما این ایران بود که امتیاز ۲۱ را در برابر ۱۶ امتیاز حریف گرفت. اشتباهات پل ساندرسون نمیا موته در خط سرویس ۲ امتیاز به شاگردان اکبری هدیه کرد اما حضور توماس ادگار در متن حملات استرالیا٬ این تیم را همچنان امیدوار نگه داشت‌. بالاخره اسپک زرینی و خطای مدافعان استرالیا ست نخست بازی را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران رقم زد.



پیروزی آسان مهمان
در آغاز ست دوم و درحالی که ایران می‌توانست ازهمان ابتدا فاصله‌اش را با حریف زیاد کند٬ ۲ اشتباه از علی حسین٬ باعث شد استرالیا ابتکار عمل را به دست بگیرد. حضور ادگار در خط سرویس باعث شد استرالیا ۲ امتیاز پیاپی بگیرد و در وقت استراحت فنی نخست ۸ بر ۵ پیش بیفتد. اشتباهات زرینی و پیروت‌پور در حمله باعث شد نتیجه در وقت استراحت دوم ۱۶ بر ۱۱ به سود استرالیا روی اسکوربورد ثبت شود. در ادامه سال‌افزون جای وادی را گرفت تا دفاع روی تور ایران مستحکم‌تر شود. دومین امتیاز سرویس ادگار در امتیاز ۱۸ بر ۱۲ اکبری را مجبور به تقاضای تایم‌اوت کرد اما یک امتیاز سرویس دیگر از فیاضی گرفت و استرلیا با سرویس‌های این بازیکن ۲ امتیاز دیگر گرفت تا ۲۱ بر ۱۲ از حریف پیش بیفتد. تعویض‌های پیاپی اکبری هم موثر نشد تا استرالیا با حساب ۲۵ بر ۱۴ فاتح ست دوم شود‌.





استرالیا در دام دفاع روی تور

ست سوم با امتیازگیری ایران آغاز شد. کار خوب شاگردان اکبری در حمله٬ دریافت و دفاع روی تور باعث شد در امتیاز ۷ بر ۴ به سود ایران٬ استرالیایی‌ها تقاضای وقت استراحت فنی کنند. این کار سانتیلی جواب داد و استرالیا با کسب ۳ امتیاز پیاپی بازی را در امتیاز ۷ به تساوی کشید اما وقت استراحت فنی اول ست سوم با برتری ۸ بر ۷ ایران توام بود. در بازگشت دوتیم به میدان ایران با کار خوب شریفات و فیاضی ۱۱ بر ۸ پیش افتاد تا بازهم از حریف فاصله بگیرد. در یک رالی طولانی وادی در نقش مهاجم ظاهر شد تا ایران امتیاز ۱۳ را هم مقابل ۹ امتیاز استرالیا کسب کند و بازهم سرمربی حریف وادار به تقاضای تایم‌اوت شود. ایران در وقت استراحت فنی دوم هم با حساب ۱۶ بر ۱۲ برتری خود را حفظ کرد. در بازگشت ایران ۲ امتیاز دیگر گرفت تا نتیجه ۱۸ بر ۱۲ شود اما در مقابل استرالیا هم دو امتیاز کسب کرد تا اکبری از نخستین وقت استراحت خود در ست سوم استفاده کند. استرالیا موفق شد در امتیاز ۲۰ بر ۱۸ فاصله را کم کند اما دفاع روی تور ایران و اشتباهات حریف در حمله بازهم فاصله را زیاد کرد تا شاگردان اکبری با امتیاز سرویس زرینی ست سوم را ۲۵ بر ۱۸ به سود خود تمام کنند.


پایان شیرین

ست چهارم با با بازی پایاپای دو تیم آغاز شد و دو تیم تا امتیاز ۵ شانه به شانه هم حرکت کردند. حضور مسعود غلامی و امتیاز سرویس این بازیکن باعث شد ایران ابتکار عمل را به دست بگیرد. ادگار که در ست دوم یک‌تنه جور تیم‌اش را کشیده بود٬ یک بار در دام دفاع زرینی و شریفات افتاد و بار دیگر در حمله توپ را به اوت زد تا با چند اشتباه دیگر استرالیا نتیجه ۱۰ بر ۵ به سود استرالیا شود. تایم‌اوت سانتیلی باعث شد تیم مهمان به خود بیاید و ۲ امتیاز متوالی بگیرد اما استرالیا بازهم در حمله کم دقت بود تا برتری ۱۳ بر ۸ برای ایران روی اسکوربورد ثبت شود. در این امتیاز توماس ادگار جای خود را به پل کارول داد. دریافت بی‌نقص وادی و اسپک پیروت‌پور وقت استراحت فنی دوم را هم با حساب ۱۶ بر ۱۱ به سود ایران رقم زد.
کارول هم روی تور دفاع شد تا ایران به امتیاز ۱۷ برسد. از این امتیاز به بعد دیدار متعادل شد اما فاصله زیاد ایران برای شاگردان اکبری حاشیه امنیت ایجاد کرده بود‌. استرالیا آرایش تیمی خود را تغییر داد تا شاید روزنه امیدی برای این تیم باز شود اما تیم ایران با تنوع حملات روی تور و با جای خالی‌ای که پیروت‌پور در زمین حریف انداخت با حساب ۲۵ بر ۲۰ در ست سوم هم به پیروزی رسید تا در مجموع به برتری ۳ بر یک برسد.

انتها پیام















۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن