تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813392739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسول خطیبی: بیشتر از هر مربی به فوتبال ایران خدمت کرده‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رسول خطیبی: بیشتر از هر مربی به فوتبال ایران خدمت کرده‌ام خبرگزاری پانا: سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان ابومسلم خراسان گفت: امیدوارم در دیدار فردا برابر استقلال اهواز با امتیاز خارج شویم.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۵ مرداد ساعت 16:47

خبرگزاری پانا+رسول خطیبی

به گزارش خبرگزاری پانا، رسول خطیبی در نشست خبری پییش از بازی با استقلال اهواز اظهار کرد: فکر می‌کنم فردا یک بازی داریم که هم کارمان سخت و هم راحت است. این بازی از این لحاظ راحت است که انسجام تیمی سیاه جامگان از استقلال اهواز بهتر است چرا که تیم حریف 10 روز پیش از مسابقه‌ها بسته شد و می‌دانم کادر فنی این تیم چقدر سختی کشیده است. وی بیان کرد: امیدوارم استقلال اهواز با قدمت بالایی که دارد، بتواند در فصل پیش رو نتایج خوبی را کسب کند. درباره گرمای هوا هم باید بگویم این گرما هم برای ما و هم استقلال اهواز است و شرایط برای هر دو تیم یکسان است. سرمربی تیم سیاه‌جامگان ادامه داد:‌ امیدوارم یک بازی خوب از هر دو تیم شاهد باشیم و مهم‌ترین چیزی که در ذهن کادر فنی ما وجود دارد، نمایش یک بازی خوب است. البته هر تیمی که تلاش کند، پیروز می‌شود. ما باید ابتدا فوتبالی زیبا را به نمایش بگذاریم. به هر حال ما کمی از استقلال اهواز جلوتر هستیم و امیدوارم از این گرما با امتیاز از زمین خارج شویم. وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که شما بازیکنان بسیاری را به فوتبال ایران معرفی کرده‌اید نظرتان در این رابطه چیست، عنوان کرد: پس از سه چهار سال یک نفر این سوال را از من پرسید و باید بگویم من 17 بازیکن را به فوتبال ایران معرفی کرده‌ام و این برای من از هزار قهرمانی ارزش بیشتری دارد. اعتقاد دارم که در این چهار سال بیشترین کمکی که در بین مربیان به فوتبال ایران شده است از سوی رسول خطیبی بوده است. امسال هم در بازی نخست‌مان در سیاه‌جامگان، بازیکنانی از جمله پیمان میری و سینگ که همه از بازیکنان امید هستند را بازی دادیم و مطمئن باشید که حداقل 4-5 نفر از بازیکنان ما در صورتی که بخواهند و تلاش کنند به فوتبال ایران معرفی خواهند شد و عرض اندام می‌کنند. خطیبی در پاسخ به این سوال که در ترکیب تیم شما چند بازیکن تبریزی دیده می‌شود، آیا به این دلیل است که شما به بازیکنان تبریزی اعتقاد دارید؟ خاطرنشان کرد: در بازی اول سه بازیکن ما تبریزی و سه بازیکن مشهدی در ترکیب بودند و تنها تیمی هستیم که 50-60 درصد تیم‌مان البته پس از تیم‌های خوزستانی بومی هستند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن