تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813611733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲۰۰مهاجردر ساحل ایتالیا غرق شدند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ۲۰۰مهاجردر ساحل ایتالیا غرق شدند


گارد ساحلی ایتالیا روز پنجشنبه از احتمال جان باختن بیش از ۲۰۰ مهاجر در پی غرق شدن یک کشتی حامل حدود ۶۰۰ مهاجر خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بیش از 370 نفر نیز از داخل این کشتی نجات داده شدند.

سخنگوی گارد ساحلی این کشور اعلام کرد کشتی های امداد رسان متعلق به نیروی دریایی ایتالیا و ایرلند و نیز سازمان پزشکان بدون مرز روز چهارشنبه اجساد 25 نفر را از نزدیکی محل غرق شدن این کشتی در سواحل لیبی پیدا کردند.

گزارش های اولیه نشان می دهد حدود 700 نفر روی این کشتی حضور داشتند ولی مصاحبه های بعدی با بازماندگان نشان داد تعداد مسافران کمتر از این رقم بوده است.

مهاجران غرق شده در ایتالیا

روز پنجشنبه یک کشتی بزرگ دیگر حامل مهاجران در منطقه ای در 45 کیلومتری ساحل لیبی شناسایی شد و یکی از کشتی های نجات نیروی دریایی ایتالیا برای کمک به آن عازم منطقه شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از رم، دریای مدیترانه به مرگبارترین منطقه مرزی جهان برای مهاجران تبدیل شده است.

سازمان بین المللی مهاجرت روز سه شنبه اعلام کرد از ابتدای امسال بیش از دو هزار مهاجر و پناهجویی که تلاش می کردند با استفاده از کشتی، خود را به اروپا برسانند جان باخته اند.

این در حالی است که این رقم برای کل سال 2014 حدود 3279 نفر بود.


 


پنج شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن