تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820116397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامبو: بازیکنانم کره را در حد خود نمی دیدند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
نامبو: بازیکنانم کره را در حد خود نمی دیدند




سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: بازیکنان ژاپن از دیروز تنها به مسابقات مراحل نیمه نهایی و فینال فکر می‌کردند و تیم کره جنوبی را سدی برابر خود نمی‌دیدند.





خبرگزاری فارس: ماساشی نامبو پس از پیروزی تیمش مقابل تیم ملی والیبال کره جنوبی و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا گفت: امروز در مجموع بازی خوبی را ارائه کردیم. ست سوم و چهارم را واگذار کردیم اما بازیکن ها توانستند در ست پنجم خودشان را پیدا کنند و به مسابقه برگردند. تیم کره هم چند مصدوم داشت و از نظر فیزیکی افت کرده بود. این نکات دست به دست هم داد تا ما توانستیم پیروز شویم و از این بابت بسیار خوشحال هستم.

سرمربی ژاپن شرایط روحی شاگردانش را عامل موفقیت امروز دانست و گفت: بازیکنان ژاپن از دیروز تنها به مسابقات مراحل نیمه نهایی و فینال فکر می کردند و تیم کره را سدی در برابر خود نمی دیدند. از نظر روانی فشار کمتری بر روی تیم ما بود که توانستند در این مسابقه به راحتی بازی کنند. هر چند در 2 مسابقه گذشته نتوانستیم پیروز شویم، اما دیدار مهمی را بردیم.

شیمیزو کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن هم در این نشست عنوان کرد: امروز ما تنها برای پیروزی آمده بودیم و بدون پیروزی برنمی گشتیم. کره هم عملکرد بسیار خوبی داشت، اما ما در ست پنجم توانستیم سریعا به مسابقه برگردیم و از این پیروزی بسیار خوشحالم.

تیم ملی والیبال ژاپن با پیروزی 3 بر 2 برابر تیم ملی والیبال کره جنوبی موفق شد به مرحله نیمه نهایی و چهار تیم برتر صعود کند.







تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن