تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813388635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عکسی از ناهار خطیبی با کسی که هیچ‌گاه به رسول اعتقاد نداشت!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


عکسی از ناهار خطیبی با کسی که هیچ‌گاه به رسول اعتقاد نداشت! ورزش > لیگ برتر - ظهر امروز خطیبی و برانکو ایوانکویچ، ناهار را در کنار هم میل کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رسول احتمالا  نباید دل خوی از برانکو داشته باشد.  زمان اوج درخشش رسول خطیبی به عنوان یک مهاجم، برانکو هیچ وقت  به او اعتماد نکرد. خطیبی در آن زمان مثل عنایتی، موسوی و خیلی های دیگر زیر سایه وحید هاشمیان که در اوج بود و علی دایی پا به سن گذاشته قرار داشت. او می‌توانست با درخش در تیم ملی به مراحل بالایی در فوتبال برسد، اما دو رقیب پر قدرت و پر نفوذ، جای او در ترکیب تیم ملی را برای خود رزرو کرده بودند. امروز اما بدون این که خبری از کینه باشد،‌ خطیبی ناهار را در کنار برانکو خورد. این دو هم اکنون در سفر اهواز هستند تا تیم‌هایشان با دو استقلال این شهر دیدار کند.

258 41

کلید واژه ها: باشگاه سیاه جامگان - برانکو ایوانکوویچ - رسول خطیبی - باشگاه پرسپولیس -




پنجشنبه 15 مرداد 1394 - 16:45:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن