تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802717731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشییع پیکر پاک شهدای غواص در مازندران آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آن 175 نفر دریادل/2 تشییع پیکر پاک شهدای غواص در مازندران آغاز شد خبرگزاری پانا: تشییع پیکر 30 شهید غواص و خط شکن از ساعت 8 صبح امروز در رامسر آغاز شد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۵ مرداد ساعت 11:45

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، جانشین حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: تشییع پیکر 30 شهید غواص و خط شکن از ساعت 8 صبح امروز در رامسر آغاز شد و بعد از آن در مسیر تنکابن در ساعات 30/10 صبح تشییع می شوند. سرهنگ یدالله پور افزود: پیکر مطهر شهدای گمنام بعد از ظهرامروز در شهرهای نشتارود، عباس آباد، کلاردشت، سلمانشهر و کلارآباد تشییع می شود. به گفته جانشین حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران این شهدا بعد از گذراندن از این شهرها فردا وارد شهر چالوس شده و در نوشهر، رویان ، نور و محمودآباد تشییع می شوند. سرهنگ یدالله پور با بیان اینکه در روز شنبه پیکر مطهر 30 شهید گمنام و با نام و نشان به دو گروه تقسیم می شوند، افزود: گروه اول از مسیر شهرهای آمل و بابل و گروه دوم در شهرهای فریدونکنار، بابلسر، جویبار، سیمرغ تشییع می شوند و در نهایت هر دو گروه به شهرستان قائمشهر می رسند. وی یادآور شد: یکشنبه، هجدهم مرداد یک گروه به سمت سوادکوه، پل سفید ، زیراب و شیرگاه و گروه دیگر هم از گلوگاه ، بهشهر، نکا تشییع می شوند و هر دو گروه به شهرستان قائمشهر می رسند. جانشین حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: صبح نوزدهم از قائمشهر به سمت ساری حرکت می کنند و تا نماز ظهر به پارک موزه دفاع مقدس می رسند و آن شب هم شب وداع با این شهدا است. سرهنگ یدالله پور افزود: سه شنبه، بیستم مرداد مصادف با شهدات امام جعفر صادق (ع)، پیکر مطهر این شهدا از میدان شهدای ساری به سمت میدان امام خمینی (ره) تشییع خواهند شد. وی با اشاره به مکان خاکسپاری شهدای شناسایی شده در شهر خودشان، تصریح کرد: شهید محمدصادق معلمی در ساری، شهید حسینعلی بالویی در شهرستان بهشهر، شهیدان منصور مهدوی نیاکی و سید حسن فاطمی در آمل، شهید مسلم رسولی کناری در فریدونکنار، شهید غلامرضا اسدی در نوشهر و شهید سید رضا میرفاضلی در چالوس به خاک سپرده می شوند. به گفته وی؛ 2 شهید گمنام در خلیل شهر بهشهر،2 شهید گمنام در پارک ملت بهشهر ، یک شهید گمنام در اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر، 2 شهید گمنام در گنج افروز بابل، 2 شهید گمنام در عباس آباد تنکابن و یک شهید گمنام در پادگان شهید قاسمی ناجا (شیرگاه) به خاک سپرده می شوند. جانشین حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران خاطر نشان کرد: یک شهید گمنام در بوستان نکا، 2 شهید گمنام در ایزدشهر نور، 3 شهید گمنام در شهر سورک، 2 شهید گمنام در حسینیه عاشقان کربلای ساری، 2 شهید گمنام در پل سفید سوادکوه، 3 شهید گمنام در محمودآباد خاکسپاری می شوند. سرهنگ یدالله پور یادآور شد: از 30 شهید غواص و خط شکن در مازندران، 23 شهید گمنام و 7 شهید شناسایی شدند.    













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن