تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816790335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی چند سر برد برای امیر


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بازی چند سر برد برای امیر




در شرایطی که تکلیف امیر قلعه نویی و ملوان به احتمال بسیار زیاد در جلسه امروز او با احمد دنیا مالی مشخص می شود شایعاتی منتشر شده مبنی بر آنکه قلعه نویی در صورت توافق با ملوان هم فردا و در دیدار مقابل استقلال روی نیمکت نمی نشیند.





روزنامه ایران ورزشی: در شرایطی که تکلیف امیر قلعه نویی و ملوان به احتمال بسیار زیاد در جلسه امروز او با احمد دنیا مالی مشخص می شود شایعاتی منتشر شده مبنی بر آنکه قلعه نویی در صورت توافق با ملوان هم فردا و در دیدار مقابل استقلال روی نیمکت نمی نشیند. ننشستن امیر روی نیمکت، برای این مربی چند سر برد خواهد بود. به دلایل مختلفی که قلعه‌نویی آنها را مد نظر قرار داده و فعلا این تصمیم را گرفته است. اتفاق‌هایی که در صورت حضور امیر روی سکوها و ننشستن او روی نیمکت رخ می‌دهد را از چند زاویه بررسی می‌کنیم. اتفاق‌هایی که همه‌اش به سود قلعه‌نویی است.

1- امیر قلعه‌نویی از ابتدای حضورش در ملوان تا به امروز، در تمام مصاحبه‌های خود از مظلومیت بازیکنان این تیم گفته و به نوعی از آنها حمایت کرده است. او اگر قراردادی امضا نکرده، فقط به دلیل مشکلات مالی ملوان و خلف وعده مسوولان این باشگاه است. موضوعی که ادامه پیدا کرده و همچنان نیز پابرجاست. قلعه‌نویی با امضا نکردن قرارداد، بازیکنان را حامی همیشگی خود خواهد دید. او می‌تواند به بازیکنان ملوان بگوید که به خاطر پول آنها قراردادی امضا نکرده است. این یک برد برای امیر خواهد بود. آن هم مقابل بازیکنانی که در ادامه فصل می‌توانند او را کمک کنند.

2- اگر قلعه‌نویی روی نیمکت ملوان ننشیند، دیگر نمی‌توانیم شاهد برخورد یا عدم برخورد او با مهدی رحمتی، پرویز مظلومی و سایر بازیکنان استقلال باشیم. با این کار، نه حاشیه‌ای به‌وجود می‌آید و نه کسی از دیگری ناراحت می‌شود. بحث و جدلی هم پیش نمی‌آید. اختلاف امیر و رحمتی فراموش می‌شود و این بهترین خبری است که مسوولان هر دو تیم انتظارش را می‌کشند. پس از حیث برخورد نکردن با رحمتی و مظلومی، ننشستن امیر روی نیمکت باز هم به سود او خواهد بود. هر چند که نزدیکان رحمتی معتقدند او قبل از بازی سمت نیمکت ملوان خواهد رفت.

3- اگر امیر قلعه‌نویی روی سکو بنشیند و استقلال را شکست دهد، سه امتیاز این بازی به نام او ثبت می‌شود. همه می‌گویند امیر، ملوان را ارنج کرده و تصمیمات زیر نظر او اتخاذ شده است اما در نقطه مقابل اگر ملوان مقابل استقلال شکست بخورد، امیر می‌تواند مدعی شود که روی سکو نشسته و نقشی در این باخت نداشته است. او حتی می‌تواند دیگر به انزلی برنگردد و از هدایت ملوان کناره‌گیری کند. پس از نقطه نظر نتیجه و مسوولیت شکست یا پیروزی نیز ننشستن امیر قلعه‌نویی روی نیمکت به سود او خواهد بود.

4- امیر قلعه‌نویی همیشه خود را یک استقلالی دوآتشه و متعصب معرفی کرده که درهیچ شرایطی از کمک به این تیم دریغ نکرده. او اگر روی نیمکت ننشیند می‌تواند مدعی شود که به دلیل علاقه به استقلال این کار را انجام داده است. نمونه‌های بسیاری از عدم تقابل مربیان با تیم‌های سابق‌شان دیده‌ایم که قلعه‌نویی هم می‌تواند نمونه جدیدش باشد.






تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن