تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819041616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک ورزشکار گیلانی به دور جدید اردوی تیم ملی واترپلو دعوت شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


یک ورزشکار گیلانی به دور جدید اردوی تیم ملی واترپلو دعوت شد استان‌ها > گیلان - یک ورزشکار گیلانی به مرحله جدید اردوی تیم ملی واترپلوی زیر 17 سال ایران دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین ، سمبه مسئول روابط عمومی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گیلان گفت: از سوی فدراسیون شنا 31 ورزشکار این رشته به مرحله جدید اردو دعوت شدند که از این تعداد یک ورزشکار گیلانی است. سمیه عظیمی افزود: بر این اساس آوید طلوعی ورزشکار شایسته گیلانی به مرحله جدید اردوی تیم ملی واترپلوی زیر 17 سال کشور دعوت شد.
وی اظهار کرد: این ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان از روز گذشته در مرحله جدید اردو که در استان اصفهان برپا شده حضور یافته اند.
وی ادامه داد: پیش از این در اردوهای تیم ملی واترپلوی زیر 17 سال ایران 85 ورزشکار حضور داشتند که از این تعداد پنج ورزشکار گیلانی بودند که با پشت سرگذاشتن چند مرحله اردو 31 ورزشکار در تیم ملی باقی ماندند.
مسئول روابط عمومی هیات شنا ، شیرجه و واترپلوی گیلان بیان کرد : امیدواریم آوید طلوعی ورزشکار گیلانی با درخشش در اردو به عضویت تیم ملی واترپلوی زیر 17 سال کشور درآید تا این تیم را در رقابت های قهرمانی آسیا که پاییز سال جاری برگزار می شود، همراهی کند.

کلید واژه ها: استان گیلان - واترپلو -




چهارشنبه 14 مرداد 1394 - 19:58:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن